Inteligentna obsługa klienta


2011-06-03
Wirtualny Doradca wspiera obsługę użytkowników FreecoNet.pl. Dzięki aplikacji InteliWISE, internauci znajdują potrzebne informacje szybciej i wygodniej.

Na stronie FreecoNet.pl uruchomiono Wirtualnego Doradcę. Tradycyjną wyszukiwarkę wewnętrzną serwisu i sekcję FAQ wzmocniono tym samym o inteligentne i bardziej efektywne rozwiązanie pomocne w obsłudze klientów online. Wirtualny Doradca funkcjonuje w dziale ‘pomoc’, gdzie szybko i skutecznie pomaga internautom odnaleźć właściwe informacje.

Technologia zastosowana przez InteliWISE we wdrożeniu modułu inteligentnego wyszukiwania na FreecoNet.pl pozwala ‘rozmawiać z wyszukiwarką’. Zapytanie może być sformułowane w sposób charakterystyczny dla języka naturalnego, własnymi słowami… Internauta nie musi znać fachowych określeń związanych z oferowanymi w serwisie usługami i produktami, aby zapytać o nie i dowiedzieć się czegoś więcej, co jest najczęstszym problemem w tego typu sytuacjach, gdy na stronie firmy funkcjonuje tylko zwykła wyszukiwarka, a osoba poszukująca informacji nie jest fachowcem w danej dziedzinie.

Inteligentne wyszukiwanie, zaproponowane w serwisie FreecoNet.pl, to nie tylko bardziej komfortowe przeszukiwanie witryny, ale również sposób na zdiagnozowanie problemu użytkownika i jednoczesne natychmiastowe zaradzenie mu. Badania InteliWISE pokazują, że Wirtualny Doradca w 95% udziela poprawnej odpowiedzi formułując ją w przyjaznej dla człowieka formie (naturalna wypowiedź z wykorzystaniem syntezy mowy oraz w postaci tekstu). Do tego działa on kontekstowo podpowiadając internautom, co mogą mieć na myśli, wskazując im tematy powiązane z wyszukiwanymi przez nich, uwzględniając nawet popełniane przez nich w zadawanych pytaniach błędy. Wszystko to prowadzi jak najkrótszą drogą do rozwiązania, dlatego zmniejsza koszty obsługi klienta i odsetek niezadowolonych osób opuszczających serwis bez znalezionej informacji, zakupionej usługi, etc.

Wirtualny Doradca InteliWISE został uruchomiony na FreecoNet.pl na przełomie kwietnia i maja tego roku. Każdego dnia notowanych jest kilkaset interakcji i kilkadziesiąt konwersacji przeprowadzanych z klientami FreecoNet. Rozwiązanie może być zintegrowane z systemem CRM lub klasycznym call center, dzięki czemu wyjątkowo skomplikowane przypadki zapytań czy problemów zgłaszanych przez użytkowników do wirtualnego agenta mogą być automatycznie - w razie potrzeby - przekazywane do niewirtualnego konsultanta.

http://www.inteliwise.pl

http://www.wirtualnydoradca.pl

http://www.freeconet.pl/pl/pomoc

InteliWISE - lider rozwoju oprogramowania optymalizującego obsługę klienta, transakcje on-line oraz marketing internetowy. Dostawca innowacyjnych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji: Wirtualny Doradca, interaktywne multimedialne FAQ, Wirtualny Sprzedawca… Wdrożenia InteliWISE bazują na sieciach neuronowych, technologii przetwarzania języka naturalnego (ang.NLP), dynamicznej animacji obrazu i syntezie mowy. Pomagają uatrakcyjnić strony WWW, zwiększyć sprzedaż, budować pozytywne relacje z klientem oraz zmniejszać koszty jego obsługi. InteliWISE to jedyna spółka informatyczna notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych rynku New Connect posiadająca zespół w Dolinie Krzemowej w USA. Firma wspierana jest strategicznie przez Intel Capital, jej akcjonariuszem jest Grupa Asseco. Wśród kluczowych klientów są m.in.: Comcast Corporation, Kraft Foods, PLL Lot czy Home.pl.

FreecoNet jest marką należącą do Aiton Caldwell SA. Platforma została stworzona w 2006 r. przez zespół specjalistów Datera SA - firmy technologicznej, która projektuje oraz wdraża nowoczesne i zaawansowane rozwiązania telekomunikacyjne. Swoją popularność zawdzięcza unikatowym, w skali światowej, cechom platformy VoIP. Oferuje bowiem darmowe rozmowy pomiędzy wszystkimi zarejestrowanymi na platformie numerami telefonów. Nie ma znaczenia, od jakiego operatora pochodzą te numery i w jakich krajach mieszkają ich użytkownicy. Na numery niezarejestrowane można dzwonić po najniższych stawkach na rynku za pośrednictwem usługi TelArena (skupia kilku niezależnych operatorów telekomunikacyjnych, rywalizujących o obsługę połączeń wychodzących). FreecoNet wyróżnia się bogatym zestawem usług dodanych przeznaczonych zarówno dla użytkowników indywidualnych jak i dla firm. Są to m.in. systemy IVR i Call Center, aplikacja FlashPhone, Wirtualny Fax, a także FreecoNet Mobile.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

netafora

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl