Inteligentne lustra reklamowe WiseGlass w Bonarce (Kraków)
Bonarka jest jedynym centrum w Krakowie, i jednym z nielicznych w Polsce, które wykorzystuje inteligentne lustra reklamowe WiseGlass. 20 takich luster zainstalowano w łazienkach w Bonarce. To ultranowoczesne rozwiązanie pomocne w komunikacji z klientami, wykorzystujące technologię AI.
Sprytna technologia pozwala na zastosowanie targetowania możliwego wcześniej jedynie w przestrzeni wirtualnej. System specjalnych czujników w mgnieniu oka rozpoznaje podstawowe cechy fizyczne odbiorców reklamy (wiek, płeć, odczuwane emocje) i automatycznie dostosowuje do nich treści wyświetlane na tafli lustra.
- Bonarka pomimo pandemii dynamicznie się rozwija i szuka nowych kanałów komunikacji z klientami. Bardzo chętnie sięga przy tym po nowinki technologiczne. Inteligentne lustra WiseGlass uzupełniają system reklamowy centrum, który wykorzystuje także inne nowoczesne rozwiązania, np. takie jak iPostery - mówi Katarzyna Kasprzak, marketing manager Bonarki.
Wskazuje także na walor ekologiczny reklamowych luster: - Zdecydowanie zaliczają się one do energooszczędnych i przyjaznych dla środowiska nośników reklamowych - podkreśla Katarzyna Kasprzak.
- WiseGlass działając w obszarze komunikacji i reklamy od początku stawia na skuteczność dzięki innowacjom. Jednym ze środków realizujących cele naszych klientów jest analityka reklamy, która w wydaniu WiseGlass oparta jest o sztuczną inteligencję. Rozwijając sieć składającą się z inteligentnych luster reklamowych wybieramy współpracę z podmiotami zorientowanymi na rozwój i nowoczesność. Dlatego w Bonarce zainstalowaliśmy nasze najnowocześniejsze nośniki, wyświetlające spersonalizowane reklamy konkretnemu odbiorcy w momencie pozyskania jego uwagi. Rozwiązania WiseGlass zwiększają wydajność prowadzonych kampanii. Wyjątkowe możliwości, jakie daje nasza platforma, zapewnią reklamodawcom skuteczność i precyzyjną analitykę obejrzanych reklam - tłumaczy Waldemar Bieniek, prezes firmy WiseGlass.
Bonarka to wielofunkcyjne centrum handlowe. W swoim portfolio posiada najbardziej pożądane polskie i zagraniczne marki oraz bogatą ofertę usługowo-rozrywkową. Centrum to także kompleksowe medium, które sukcesywnie rozwija własny system nośników reklamy. Zrzesza w mediach społecznościowych ponad 100 000 fanów (Facebook i Instagram).
BONARKA I NEPI ROCKCASTLE PLC
Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City - jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot". Zarządcą obiektu jest firma APSYS.
Nadesłał:
bezstronny22
|