Interactive Intelligence w programie Microsoft Unified Communications Open Interoperability
Interactive Intelligence pomyślnie zakończył testy w ramach programu Microsoft Unified Communications Open Interoperability. Testy gwarantują, że klienci Interactive Intelligence korzystający z systemu CIC 4.0 zyskają dostęp do optymalnego wsparcia przy integracji z Microsoft Lync Server 2010.
„Mamy wielu klientów, którzy używają poprzednich wersji naszego oprogramowania zintegrowanych z Lync Server 2010. Po ukończeniu ostatnich testów zyskują oni gwarancję, że po aktualizacji systemu do wersji 4.0 nadal będą mogli korzystać ze wspólnej pomocy technicznej obu dostawców" - powiedział Joe Staples, globalny dyrektor marketingu, Interactive Intelligence.
Microsoft zakwalifikował CIC 4.0 do współpracy z Lync Server 2010. Kwalifikacja oferuje wspólnym klientom:
- korporacyjne standardy jakości dźwięku, niezawodności i skalowalności,
- udokumentowany proces wsparcia ze strony Microsoft i Interactive Intelligence,
- włączenie wymagań instalacyjnych i konfiguracyjnych do Quick Start Guide,
- publikację opisów ewentualnych problemów.
CIC obejmuje takie funkcje jak: wielokanałowe kolejkowanie mediów, interaktywne odpowiedzi głosowe, nagrywanie połączeń i ekranu, raportowanie, automatyzacja kampanii wychodzących, zarządzanie personelem, samoobsługa przez internet, zarządzanie wiedzą oraz zautomatyzowane badania satysfakcji klienta.
Zintegrowane rozwiązanie pozwala użytkownikom CIC i Lync Server 2010 komunikować się telefonicznie, za pomocą wiadomości błyskawicznych Lync lub poprzez połączenia wideo z poziomu jednego interfejsu. Ponadto obie grupy użytkowników otrzymują synchronizowane informacje o obecności oraz wspólną, ogólnofirmową książkę telefoniczną, którą można przeglądać w aplikacji klienckiej CIC.
Więcej informacji o programie Microsoft Unified Communications Open Interoperability można znaleźć pod adresem http://technet.microsoft.com/en-us/lync/gg131938.aspx#tab=1.
Nadesłał:
Kinga
|