Interactive Intelligence w rankingu najlepszych usługodawców
Firma Interactive Intelligence znalazła się na liście najlepszych usługodawców, przygotowanej przez wydawany w Stanach Zjednoczonych CRM Magazine. Interactive Intelligence zdobył tytuł lidera w kategorii infrastruktury dla centrów kontaktowych. Firma uzyskała szczególnie dobre wyniki w dwóch kryteriach, osiągając punktację 4.2 w skali 1 - 5 w zakresie satysfakcji klienta oraz 4.0 w zakresie kierunku rozwoju.
„Interactive Intelligence złapał wiatr w skrzydła" - powiedziała Sheila McGee-Smith, prezes i główny analityk firmy McGee-Smith Analytics. - „Stałe inwestycje w zakresie R&D pozwoliły im na rozwój świetnego produktu, który teraz z powodzeniem wprowadzają na rynek, udostępniając go w modelu tradycyjnym lub Software-as-a-Service."
Firma Interactive Intelligence została również wysoko oceniona w kategorii Voice Response (menu dostępowego), osiągając 4.5 punktów w zakresie kierunku rozwoju. „Oferują świetnie zintegrowaną funkcjonalność menu dostępowego, a włączone do nadchodzącej wersji funkcje analizy mowy budzą duże zainteresowanie." - powiedziała Sheila McGee-Smith.
Wydawcy CRM Magazine przyznają usługodawcom punktację oceniając kryteria satysfakcji klienta, zakresu funkcjonalności oraz kierunku rozwoju. Liderzy rankingu są wybierani w zakresie siedmiu różnych kategorii serwisu i usług.
Nadesłał:
Kinga
|