Interactive Intelligence w rankingu najlepszych usługodawców


2011-04-11
Firma Interactive Intelligence znalazła się na liście najlepszych usługodawców, przygotowanej przez wydawany w Stanach Zjednoczonych CRM Magazine. Interactive Intelligence zdobył tytuł lidera w kategorii infrastruktury dla centrów kontaktowych. Firma uzyskała szczególnie dobre wyniki w dwóch kryteriach, osiągając punktację 4.2 w skali 1 - 5 w zakresie satysfakcji klienta oraz 4.0 w zakresie kierunku rozwoju.

„Interactive Intelligence złapał wiatr w skrzydła" - powiedziała Sheila McGee-Smith, prezes i główny analityk firmy McGee-Smith Analytics. - „Stałe inwestycje w zakresie R&D pozwoliły im na rozwój świetnego produktu, który teraz z powodzeniem wprowadzają na rynek, udostępniając go w modelu tradycyjnym lub Software-as-a-Service."

Firma Interactive Intelligence została również wysoko oceniona w kategorii Voice Response (menu dostępowego), osiągając 4.5 punktów w zakresie kierunku rozwoju. „Oferują świetnie zintegrowaną funkcjonalność menu dostępowego, a włączone do nadchodzącej wersji funkcje analizy mowy budzą duże zainteresowanie." - powiedziała Sheila McGee-Smith.

Wydawcy CRM Magazine przyznają usługodawcom punktację oceniając kryteria satysfakcji klienta, zakresu funkcjonalności oraz kierunku rozwoju. Liderzy rankingu są wybierani w zakresie siedmiu różnych kategorii serwisu i usług.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kinga

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl