Interaktywne wideo od Palmolive Men


2013-01-28
LIQUID, dział kreatywno-produkcyjny MEC jest autorem koncepcji kreatywnej promującej Palmolive Men.

Dzięki przygotowanej aplikacji fani marki mogą dzielić się ze znajomymi filmem pokazującym ich wizerunek w kontekście orzeźwiających żeli pod prysznic Palmolive. Działania prowadzone są na profilu marki na Facebook'u oraz na portalu YouTube. Koncept realizuje strategię Palmolive For Men dla całego regionu i dostępny będzie dla fanów marki w wersji czeskiej, słowackiej, estońskiej, łotewskiej oraz litewskiej. 
  
Kreacja, produkcja oraz komunikacja kampanii na profilu marki – LIQUID, zakup mediów MEC Interation. 

 

Zajrzyj na stronę marki: https://www.facebook.com/PalmoliveForMenPL/app_539039272773520


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

kalitero

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl