Internet Starter – najprostszy sposób, aby w wakacje zrobić z dziadków internautów
Wielu młodych ludzi spędza wakacje u swoich dziadków. Młodzi, jako eksperci w świecie nowych technologii mogą wykorzystać wolny czas, aby nauczyć swoich starszych opiekunów obsługi komputera oraz Internetu, niezbędnych do pełnego uczestniczenia we współczesnym życiu.
Dzięki temu zakupy, płacenie rachunków, kontakt z najbliższymi, rozwijanie pasji i zainteresowań, staną się dla nich łatwe, niezależne od pogody czy samopoczucia. Wystarczy kilka minut dziennie i Internet Starter.
Internet Starter jest dużym ułatwieniem dla rozpoczynających swoją przygodę z surfowaniem w sieci. To bezpłatne narzędzie stworzone z inicjatywy UPC Polska, które sprawia, że korzystanie z Internetu jest banalnie proste, niezależnie od wieku. Pod adresem www.internetstarter.com.pl każdy młody człowiek może stworzyć dla swoich dziadków lub opiekunów indywidualny pulpit Internet Startera, by ułatwić im wędrówki po wirtualnym świecie. Dzięki Internet Starterowi w kilka chwil można przygotować prostą i łatwą w obsłudze stronę z Ikonami, pod którymi zapisane będą linki do wybranych i rekomendowanych dziadkom stron www. Od tego momentu nasi najbliżsi seniorzy będą mogli z łatwością z nich korzystać. Internet Starter zachowuje własny URL (adres strony internetowej), do którego dostęp po zalogowaniu ma się z dowolnego komputera podłączonego do internetu. Każdy, dedykowany pulpit zawiera zdjęcie wraz z informacją, która przypomina nowemu użytkownikowi, do kogo zawsze może zadzwonić w razie problemów lub pytań.
Możemy sprawić, że nadchodzące wakacje będą najlepszą szkołą życia dla wszystkich dziadków. Od nas też zależy jak będą wyglądać nasze relacje, kiedy już szkoła i nauka pozbawią nas możliwości bezpośredniego kontaktu z nimi. Dzięki krótkim lekcjom i spersonalizowanym Internet Starterom wirtualny świat stanie przed nimi otworem, a każdy kolejny dzień będzie pełen nowych inspirujących doświadczeń.
UPC. Łączymy Pokolenia. Internet Starter jest częścią projektu „UPC. Łączymy pokolenia”, którego celem jest zachęcenie młodych osób do nauczania starszaków obsługi Internetu. Do akcji przyłączyli się już Beata Sadowska, Katarzyna Pakosińska i Michał Piróg. Internet Startery przygotowane z myślą o ich rodzicach znajdują się w Galerii: http://.internetstarter.com.pl/page/gallery/. Z okazji dnia Dziecka został przygotowany specjalny film animowany z udziałem popularnych bohaterów kreskówki, Gumball emitowanej na kanale dziecięcym Cartoon Network.
Więcej na: www.internetstarter.com.pl
Odwiedź nas na profilu UPC Polska na Facebooku w specjalnie dedykowanej zakładce: UPC. Łączymy pokolenia.
****
Internet Starter (w Wielkiej Brytanii – Internet Buttons) został stworzony przez organizację non-profit We Are What We Do, w ramach działań zachęcających osoby z różnych pokoleń, by częściej ze sobą rozmawiały, dzieliły się doświadczeniami i spędzały ze sobą więcej czasu. We Are What We Do opracowuje produkty, narzędzia i projekty, dotyczące ważnych kwestii społecznych i środowiskowych.
UPC Polska jest wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych. W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajduje się ponad 2, 6 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. UPC Polska ma obecnie blisko 1, 5 miliona abonentów: ponad 1, 3 mln abonentów telewizji kablowej, w tym 662 700 telewizji cyfrowej, 800 300 użytkowników internetu i 396 200 klientów usługi telefonicznej. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). www.upc.pl
Liberty Global, Inc. jest wiodącym, międzynarodowym operatorem telewizji kablowej. Firma oferuje zaawansowane usługi telewizyjne, głosowe i dostępu do Internetu, zapewniając 20 milionom klientów dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 13 krajach, głównie w Europie, ale także w Chile. Do firmy należą również znaczne spółki medialne i producenckie takie, jak Chellomedia w Europie (dane z dnia 31 marca 2012r.).