INVISIO dla Kopalni Soli w Wieliczce


INVISIO dla Kopalni Soli w Wieliczce
2012-03-21
Zabytkowa Kopalnia Soli „Wieliczka” podjęła współpracę z INVISIO Sp. z o.o. Agencja była odpowiedzialna za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii SEM oraz kampanii remarketingowej.

Spółka INVISIO, specjalizująca się w usługach z zakresu promocji oraz reklamy w wyszukiwarkach internetowych, we współpracy z agencją interaktywną Postive Power Sp. z o.o. przygotowała i przeprowadziła kampanię dla Kopalni Soli w Wieliczce. INVISIO odpowiedzialne było za przygotowanie i obsługę kampanii linków sponsorowanych oraz kampanię remarketingową, optymalizację, a także analizę wyników przeprowadzanych działań.

-To dla nas niezmierne ważne, że na nasze usługi zdecydował się tak znaczący i dobrze rozpoznawalny w Polsce Klient.mówi Magdalena Cygan, Account Manager w agencji INVISIO – Udało się nam osiągnąć założone cele i możemy być dumni z wyników naszej pracy.

Kampania została przeprowadzona w okresie ferii zimowych we wszystkich województwach, a jej głównym celem było zachęcenie turystów do zwiedzenia kopalni i skorzystania z nowych atrakcji oferowanych w trakcie ferii. Za kreację oraz nadzór nad kampanią odpowiadała agencja Positive Power.

INVISIO sp. z o. o. specjalizuje się w kompleksowych usługach z zakresu promocji i reklamy w wyszukiwarkach internetowych. Naczelnym celem firmy jest tworzenie skutecznych i efektywnych kampanii marketingowych, które przynoszą wymierne korzyści biznesowe oraz pomagają w budowaniu świadomości marki.

Bogata wiedza oraz doświadczenie specjalistów INVISIO w pozycjonowaniu oraz planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych to gwarancja skutecznej promocji firmy w internecie. Wśród klientów INVISIO znalazły się m.in.: 8a.pl, Goodyear S.A, MixElctronics.pl, Work Express, Mitsubishi Electric, MG Projekt.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

INVISIO

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl