Inwestuj na pograniczu! - kampania dla Gminy Krzanowice
„Inwestuj na pograniczu!” – to hasło kampanii promocji terenu inwestycyjnego w Pietraszynie, jaką realizuje na zlecenie Urzędu Miejskiego w Krzanowicach agencja marketingu i public relations Intro PR.
Odbiorcami kampanii są inwestorzy polscy i zagraniczni, reprezentujący głównie branże deweloperską, energetyczną, paliwową, ochrony zdrowia i hotelarstwa. - Propozycja władz Krzanowic musi się wyróżnić w gąszczu ofert inwestycyjnych! Dlatego położyliśmy nacisk na przyjazną grafikę oraz personalizację przekazu – tłumaczy Adam Misa.
Kampania realizowana jest z wykorzystaniem e-mail marketingu oraz tradycyjnego mailingu personalizowanego, do sprofilowanych baz. Na potrzeby kampanii powstała również specjalna strona internetowa umożliwiająca kontakt władz Krzanowic z potencjalnymi inwestorami (www.inwestujnapograniczu.krzanowice.pl) oraz ulotki reklamowe i listy tradycyjne w wersji polskiej i angielskiej. W październiku prowadzona jest także kampania ogłoszeniowa w ogólnopolskich portalach inwestycyjnych.
- Najważniejsze jest dla nas dotarcie do szerokiej grupy odbiorców potencjalnie zainteresowanych naszą propozycją. Dzięki połączeniu wielu narzędzi komunikacji, udało nam się to osiągnąć. Sam pomysł kampanii, zaproponowany przez ekspertów Intro PR, pozwolił ponadto zaistnieć niewielkim Krzanowicom jako gmina nowoczesna – podkreśla Manfred Abrahamczyk, burmistrz Krzanowic.