IONIQ 5 w najnowszej kampanii Hyundai
2021-08-26
Rozpoczęła się kampania promująca nowego elektrycznego SUVa Hyundai – IONIQ 5. Za kreację oraz zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.
W sierpniu i wrześniu koreański producent samochodów promuje nowego SUVa w swojej elektromobilnej gamie, model IONIQ 5. To całkowicie elektryczny pojazd, nieemitujący spalin. Brak sprzęgła oraz przekładni wpływa na niższe koszty eksploatacji, a ruszanie spod świateł jest błyskawiczne dzięki wysokiej wartości momentu obrotowego.
W sierpniu wystartowała kampania reklamowa IONIQ 5, w ramach której przy drogach dojazdowych do wakacyjnych kurortów zawisły nośniki OOH. W połowie sierpnia rozpoczęła się główna część kampanii, która zakończy się z końcem września.
Za planowanie i zakup mediów oraz przygotowanie kreacji digital i OOH odpowiada Havas Media.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=I9A6cmN92M8
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
PR Communication
|
|
Wasze komentarze (1):