IRR wyposaża stacje BP w infokioski dla kibiców


2012-05-30
Ruszyła zrealizowana dla Castrol i BP przez IRR kampania „Zatankuj świeże informacje na UEFA EURO 2012". Na trzydziestu wybranych stacjach BP zostały uruchomione infokioski – elektroniczne punkty informacyjne o Euro 2012, przygotowane na zlecenie BP i marki Castrol – oficjalnego sponsora EURO 2012.

 

Infokioski są nowoczesnym rozwiązaniem, dzięki któremu kibice znajdą wszelkie informacje m.in. o tym, jak dojechać na stadion, gdzie zaparkować oraz jak dotrzeć do Stref Kibica, a także szereg specjalnie dedykowanych narzędzi umożliwiających analizę gier poszczególnych piłkarzy i drużyn na EURO 2012. Z infokiosków skorzystać mogą także kierowcy, którzy będą mogli dowiedzieć się, jak przygotować samochód w długą podróż, jak dbać o bezpieczeństwo samochodu i jak dobrać właściwy olej do swojego samochodu.

W ramach kampanii „Zatankuj świeże informacje na UEFA EURO 2012" IRR odpowiadał za przygotowanie KV całej akcji oraz jego adaptację na outdoor, materiały BTL i POS, a także za zaprojektowanie oraz wykonanie aplikacji do infokiosków.

Instytut Rozwoju Reklamy od 1999 roku efektywnie wspiera procesy marketingowe. Do brandów obsługiwanych przez agencję należą m.in. Castrol, Pirelli, Lenovo, Hasco-Lek, Hyundai, Bank Gospodarstwa Krajowego, Haribo, Verbena, Invest Bank, Mylan Polska oraz Ministerstwo Ochrony Środowiska. Stawiając na kreatywne rozwiązania z wysokim ROI, agencja specjalizuje się w komunikacji ATL, BTL  i mediach interaktywnych.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Instytut Rozwoju Reklamy
http://www.irr.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl