ITCube CRM wspiera działania firmy AMADAR
Firma AMADAR Sp. z o.o. jest liderem na polskim rynku wyposażenia dla gabinetów stomatologicznych. Pozycję tę firma osiągnęła dzięki unikalnej strategii, opartej na indywidualnym podejściu do każdego klienta, najwyższej jakości obsługi i stałym poszerzaniu oferty i wiedzy.
Naturalnym uzupełnieniem tej strategii jest wdrożony system ITCube CRM,  który od października 2013r wspiera codzienne działania pracowników.
  Głównym celem wdrożenia aplikacji ITCube CRM w firmie Amadar było  uporządkowanie wiedzy o potencjalnych i aktywnych klientach, możliwość  przeprowadzania analiz zachowań klientów (w tym ich zakupów i  zainteresowań) oraz usprawnienie komunikacji pomiędzy różnymi  pracownikami i działami firmy. 
 Wdrożenie systemu CRM rozpoczęte  zostało we wrześniu i zakończone z początkiem października 2013r, przy  ścisłej współpracy z koordynatorem tego projektu po stronie klienta.  Prace wdrożeniowe firma ITCube Software (producent systemu ITCube CRM)  rozpoczęła od integracji z systemem handlowym – Symfonią Premium.  Następnym etapem wdrożenia był import danych, który objął bazę  kontrahentów, produktów oraz archiwalnych faktur. Dodatkowo, do  standardowej integracji z systemem handlowym, został dopisany mechanizm  bieżącego importu faktur do systemu ITCube CRM. Dzięki zaimportowaniu  tych danych, użytkownicy mogli od razu rozpocząć pracę z systemem crm  pomijając etap żmudnego wprowadzania danych archiwalnych. Dzięki  dostępowi do aktualnych danych sprzedażowych z poziomu aplikacji crm  mają możliwość łatwego filtrowania klientów względem ich zakupów. 
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/itcube_crm_wspiera_dzialania_firmy_amadar.html
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 
	      		      






