ITMAGINATION, JEDNA Z CZOŁOWYCH POLSKICH FIRM Z BRANŻY IT, ZMIENIA IDENTYFIKACJĘ WIZUALNĄ
ITMAGINATION, jeden z liderów Europy Środkowo-Wschodniej w obszarze dostarczania nowoczesnych rozwiązań technologicznych dla biznesu, po 8 latach istnienia wprowadza rebranding marki.
„Wyobraź sobie rozwiązanie, którego potrzebujesz, a my je z całą pewnością dostarczymy” – to przesłanie leży u podstaw sukcesu istniejącej od 2008 roku polskiej spółki, która w tym roku już po raz czwarty znalazła się w raporcie Deloitte Technology Fast 50 jako jedna z najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Środkowo-Wschodniej.
ITMAGINATION i ITM OUTSOURCING to teraz ITMAGINATION
ITMAGINATION, łącząc się z siostrzaną spółką ITM OUTSOURCING pod wspólną marką ITMAGINATION, przechodzi jednocześnie przemianę wizerunkową. Rebranding to efekt blisko roku prac, na które składało się przygotowanie strategii marki, hasła i nowej identyfikacji wizualnej. Wyzwaniem było nawiązanie nie tylko do branży, ale również do skuteczności firmy w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych.
W przygotowaniu strategii, którą teraz realizujemy, pomagali nam międzynarodowi specjaliści adresujący potrzeby wielu kultur i regionów. W efekcie globalizujemy markę i przygotowujemy do odpowiedzi na potrzeby klientów w wielu regionach. Jednocześnie chcemy, aby firma była w rękach prywatnych i zachowała rodzinny charakter – tłumaczy Daniel Arak, współzałożyciel i Członek Zarządu ITMAGINATION.
Imagine it. Done.
Najbardziej widocznym efektem tych wysiłków jest pierwsze w historii firmy hasło, będące jednocześnie obietnicą wykonania każdego zadania, którego firma się podejmie: „Imagine it. Done.” Obietnica została wyrażona dodatkowo w sposób prosty i symboliczny w logo jako znak wyboru, który stanowi część litery "M". To uniwersalny znak odwołujący się do ludzkiego pierwiastka w pracy firmy i pewności wykonania zadania.
Nowy wizerunek zawiera w sobie akcenty wartości profesjonalizmu, transparentności i partnerstwa, które nas definiują i przejawiają się w każdym aspekcie naszej pracy. Pozwoli nam on bardziej zdecydowanie wcielać w życie naszą misję, którą jest wzmacnianie innowatora w każdym z nas – zarówno wśród pracowników, jak i klientów – dodaje Daniel Arak.
Efekty rebrandingu można dostrzec już teraz w postaci nowych materiałów marketingowych, bardziej przejrzystej strony internetowej, większej aktywności w mediach społecznościowych czy powstaniu firmowego bloga, na którym eksperci firmy dzielą się swoją wiedzą oraz doświadczeniami.
Więcej informacji na temat rebrandingu ITMAGINATION można znaleźć na dedykowanym landing page’u: www.itmagination.com/rebranding
Nadesłał:
roots_as
|