IV Forum MEC Interaction już 20.10.2011.


2011-10-17
W czwartek 20.10.2011 w Warszawie w sali konferencyjnej Multikina w Złotych Tarasach odbędzie się IV Forum MEC Interaction. Tegoroczne spotkanie zatytułowano „Na fali danych”.

Uwaga wszystkich prelegentów i uczestników będzie skupiona właśnie wokół danych oraz tego jak wykorzystać je aby skuteczniej realizować cele biznesowe. 

Organizatorzy zaprosili ponad 30 prelegentów reprezentujących świat mediów oraz biznesu w Polsce i na świecie. Przewidziano 3 bloki tematyczne omawiające następujące zagadnienia: „dane a konsument”, „dane a technologia” oraz „dane a praktyka”.
Uczestnicy spotkania wysłuchają  ponad 10 prelekcji przygotowanych m.in. przez przedstawicieli serwisów społecznościowych (Linkedin.com), największych firm i stowarzyszeń branży internetowej (Google, IAB Polska) oraz reklamodawców (Grupa TP, Visa, Nestle).
Ponadto zaplanowano 3 debaty panelowej po zakończeniu prezentacji w ramach każdego bloku tematycznego. W debatach weźmie udział ponad 15 osób reprezentujących firmy i brokerów reklamy internetowej (AdTotal, ARBOmedia, GG, Heureka, Redefine), instytuty badawcze (Polskie Badania Internetu, Gemius, Millward Brown), największe portale (o2.pl; wp.pl) oraz reklamodawców (Comarch SA,  DnBNord, MTV Netowrks, TJX Poland). 

W trakcie Forum zostaną również zaprezentowane wyniki wrześniowego badania przeprowadzonego przez dom mediowy MEC wśród polskich marketerów na temat różnorodnych danych z jakich korzystają firmy w Polsce. 

Forum MEC Interaction to inicjatywa MEC - największego domu mediowego w Polsce, który już po raz czwarty integruje środowisko reklamodawców i reklamobiorców. Celem corocznych spotkań, w których uczestniczy ponad 350 osób, jest wymiana doświadczeń oraz prezentacja najlepszych, najskuteczniejszych i nowatorskich przykładów kampanii komunikacyjnych, zarówno zrealizowanych w Polsce jak i w innych krajach. Dział MEC Interaction liczy obecnie ponad 40 osób, a na jego czele od początku jego istnienia tj. od sierpnia 2005 roku stoi Tomasz Rzepniewski. MEC Interaction przede wszystkim przygotowuje, realizuje i nadzoruje kampanie z wykorzystaniem narzędzi marketingu interaktywnego na rzecz klientów domu mediowego MEC.  

Aktualne informacje na www.forum.mecinteraction.pl

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kalitero Sp. z o.o.
http://kalitero.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl