Iveco Construction Tour 2012


2012-03-01
Iveco Construction Tour 2012 to obecnie największy test pojazdów oraz maszyn budowlanych w Polsce.


Iveco Construction Tour 2012 to koncepcja promocji pojazdów budowlanych Iveco, która łączy w sobie nie tylko  możliwość obejrzenia i przetestowania pojazdów budowlanych Iveco i Iveco Astra, ale również pozwala zapoznać się z bogatą ofertą Partnerów Iveco z grupy Fiat Industrial (Case New Holand) i Fiat Auto (Jeep), co czyni owo wydarzenie atrakcyjnym dla każdego, kto w branży budowlanej ma swój udział. Iveco gwarantuje testy pojazdów budowlanych w najbardziej wymagających warunkach. Formuła imprezy zakłada, że właściciele firm budowlanych i kierowcy mogą przetestować w naturalnym, niejednokrotnie ekstremalnie wymagającym środowisku ciężarówki i maszyny budowlane. Słowem we wszystkich lokalizacjach będzie można sprawdzić najmocniejszą reprezentację grupy Fiat Industrial i Fiat Auto.

Już 16 marca odbędzie się impreza inaugurująca cykl, który trwać będzie prawie dwa miesiące.  W każdy piątek marca (16., 23., 30.) oraz w trzy piątki kwietnia (13., 20., 27.) w godzinach 11-16 Iveco wraz z partnerami zaprezentuje bogatą ofertę samochodów budowalnych. Imprezy odbywać się będą w sześciu lokalizacjach w całej Polsce w okolicach Białegostoku, Lublina, na Śląsku, w okolicach Krakowa, Bydgoszczy oraz Poznania. Miejsce imprezy to, w zależności od możliwości danego regionu, żwirownia lub kopalnia, gdzie będzie  można zobaczyć, a co istotniejsze sprawdzić możliwości  Trakkera czy Iveco Astra oraz samochodów terenowych Jeep.
Iveco Construction Tour 2012 jest imprezą, w której uczestniczyć będą Iveco Poland, prezentujące gamę samochodów budowlanych (Iveco i  Astra), CNH oferujące maszyny budowlane, firmy zabudowujące KH Kipper, Skibicki, Gervasi, Wielton, FM Leżajsk, Feber, Europolift oraz Michelin Polska, Petronas Polska, Iveco Capital, Fiat Auto Poland. Biorąc pod uwagę, różnorodną i bogatą ofertę organizatorów, uczestnicy będą mogli przetestować i zobaczyć w akcji następujące pojazdy: Trakker 8x4, Trakker 8x8, Trakker 6x4, Trakker 6x6, Stralis Rough Road, Iveco Astra 8x6, ciężkie maszyny Case New Holland – ładowarki kołowe, koparki gąsienicowe oraz samochody terenowe Jeep.
Ponadto pojazdy, które będzie można zobaczyć to: Trakker 8x4 z betonomieszarką FM Leżajsk, maszyny kompaktowe Case New Holland, Trakker 8x4 z dźwigiem TCM.
Niewątpliwą atrakcją tych spotkań jest interesująca oferta przygotowana przez Iveco i wszystkich Partnerów cyklu dla tych klientów, którzy odwiedzą imprezy. Słowem warto przyjemnie spędzić marcowy bądź kwietniowy piątkowy dzień  z Iveco, gdyż gwarantuje to nie tylko moc wrażeń, ale również wymierne korzyści.

ORGANIZATOR
IVECO POLAND I DEALERZY SIECI IVECO W POLSCE
W Polsce Iveco oferuje pełną gamę pojazdów użytkowych za pośrednictwem Iveco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Działalność handlowa wyraża się w sprzedaży pojazdów gamy lekkiej (Iveco Daily), pojazdów gamy średniej (Iveco Eurocargo) oraz ciężkich pojazdów drogowych i terenowych należących do gamy Stralis i Trakker.
Z produktami łączy się szeroki wachlarz dodatkowych usług - od diagnostyki i obsługi pojazdów zwykłej i planowej, po usługi Iveco Finance - zgodnych ze strategią przedsiębiorstwa, która stawia klienta w centrum uwagi. Dzięki swojej sieci sprzedaży oraz usłudze mobilnych serwisów 24/7 Iveco jest do dyspozycji swoich klientów 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.

BOGATA OFERTA POJAZDÓW BUDOWLANYCH
TRAKKER    
Trakker jest pojazdem oferowanym klientom poszukującym wyspecjalizowanych pojazdów szosowo-terenowych, spełniających najwyższe wymagania ekologiczne. Trakker został stworzony do działania w każdym klimacie i w każdym terenie, od zwykłych dróg asfaltowych lub dróg nieutwardzonych, aż po najtrudniejsze bezdroża, zapewniając maksimum komfortu, bezpieczeństwa i wydajności.
Dzięki takiej charakterystyce i szerokiemu zakresowi wersji, Trakker jest pojazdem odpowiednim do wykonywania wielu różnych przewozów: transportu żwiru, materiałów budowlanych (wywrotka, platforma), transportu i produkcji betonu (betoniarka),utrzymania dróg (zimą) oraz przewozu ładunków ponadgabarytowych.
W sumie Trakker występuje w ponad 1700 wersjach fabrycznych.
Rodzina samochodów Trakker obejmuje:
-  2 wersje (podwozie i ciągnik) dopuszczalna masa całkowita (DMC) odpowiednio prawnie do 32 t i 40 t technicznie (podwozie) oraz prawnie w zestawie 40 t i technicznie72 t wykonaniu standardowym a w specjalnym nawet do 130 t (w konfiguracji ciągnik + naczepa),
-  2 silniki (8 i 13 l) o 6 mocach do 500 KM
- 7 skrzyń biegów (zautomatyzowana EuroTronic 12 biegów, manualna 9 i 16 biegów)
- 2 kabiny; Active Day do pracy w ciągu dnia i Active Time do pracy wymagającej spędzenia nocy w pojeździe,
- 2 wysokości kabiny sypialnej (standardowa i podwyższana),
- 2, 3 lub 4 osie z napędem częściowym albo na wszystkie koła.
Te właściwości można łączyć z szerokim wyborem ram, zawieszeń i przełożeń tylnych mostów. Duża różnorodność ułatwia optymalne dobranie rodzaju nadwozia do przewidywanych zadań. Na Trakkerze można zamontować każdy typ zabudowy do zastosowania na placu budowy. Trakker to pełna gama rozwiązań elementów i podzespołów: szeroki wybór przystawek odbioru mocy, krótki tylny zwis w podwoziach dla zminimalizowania modyfikacji konstrukcyjnych w firmach zabudowujących, gotowe wsporniki na ramie dla łatwiejszego zamocowania ramy pośredniej, lampy rotacyjne na dachu sygnalizujące pojazd w trakcie pracy oraz osłona miski olejowej silnika. TRAKKER to idealne rozwiązanie do zabudów specjalistycznych jak betoniarki, pompy do betonu, wywrotki, żurawie.

IVECO ASTRA
ASTRA, marka tworząca historię, będąca synonimem świata wytrzymałości, trwałości i wszechstronności dla wszystkich, którzy działają w dziedzinie transportu przy eksploatacji kamieniołomów, kopalń oraz przy najtrudniejszych i wymagających pracach. Pojazdy  ASTRA reprezentują esencję ciągłych poszukiwań innowacji technicznych, które napotkają najcięższe wyzwania w najbardziej zróżnicowanych warunkach klimatycznych na całym świecie.
Najnowsza ASTRA HD9 powraca dziś z bardziej wydajnym pojazdem wyposażonym w nową stalową kabinę. Większa wydajność dla firmy oraz większe bezpieczeństwo i wygoda kierowcy.
Nowa stalowa kabina to nowe materiały i większe możliwości zagospodarowania. Zwiększony komfort jazdy, czteropunktowe „w pełni regulowane” zawieszenie, duże okna, nowe lusterko wsteczne. Agresywne wzornictwo z mocną osobowością ASTRY. Są to nowatorskie elementy, które, w połączeniu z solidną konstrukcją podwozia i wydajnością silników  CURSOR czynią nową HD9 idealnym partnerem dla tych, którzy wymagają najwyższej sprawności. Zawsze i wszędzie.
Wnętrze kabiny oferuje innowacyjne rozwiązanie zmierzające ku poprawie komfortu jazdy i możliwości zagospodarowania.
Podwozie ASTRA jest szerokie i posiada solidne stalowe podłużnice ramy, płaskie i równoległe na całej długości dla zapewnienia wysokiej sztywności  co gwarantuje stabilność nawet przy przewożeniu ładunków o  wysoko położonym środku ciężkości. Taki kształt ramy umożliwiaszybki i łatwy montaż dowolnej zabudowy.
8-śmio i 13-sto litrowe silniki Cursor, działając w połączeniu z różnymi rodzajami ręcznych skrzyń biegów (z lub bez ), półautomatycznymi lub automatycznymi z konwerterem momentu obrotowego, zapewniają wysoki moment obrotowy HD9, elastyczność i znaczącą siłę hamowania, istotne przy pracy na placach budów.


ZAPISZ SIĘ


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

michal.fersten@iveco.com

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl