Jabra wygrała w Onninen
O zakupie 90 sztuk Jabra 1900 zdecydował stosunek ceny do jakości i oferowanych możliwości zestawów tej marki
Dla pracowników firmy Onninen kontakt z klientem - zarówno zewnętrznym, jak i wewnętrznym - jest codziennym, kluczowym obowiązkiem. Do ich codziennych zadań należy m.in. opracowywanie ofert, przyjmowanie i koordynowanie zamówień oraz dostaw produktów, odpowiedzi na wszelkie zapytania klientów i pracowników firmy dotyczące informacji o produktach i statusu zamówień, a także odnośnie danych technicznych. Pracownicy udzielają informacji na temat specyfikacji, dostępności czy lokalizacji produktów, a do ich obowiązków należy także doradztwo techniczne. Aby zadania były realizowane efektywnie, powinni mieć oni dostęp do odpowiednich danych w odpowiednim czasie i zapewnioną możliwość sprawnego komunikowania się z klientami, a także pomiędzy sobą. Pracownicy biurowi firmy Onninen prowadzą rozmowy telefoniczne przez 5 dni w tygodniu po kilka godzin dziennie.
„Nasi pracownicy zgłaszali konieczność potrzeby wsparcia ich pracy poprzez zastosowanie zestawów słuchawkowych. Przy tak intensywnej działalności, jaką prowadzą, wybór odpowiednich urządzeń był bardzo ważny. Zestawy musiały być wytrzymałe i wyposażone w funkcje umożliwiające sprawną obsługę klienta. Zależało nam też na urządzeniach efektywnych kosztowo. Zaczęliśmy od testów. Nasi pracownicy mieli okazje wypróbować rożne modele zestawów słuchawkowych dostarczonych przez czołowych producentów. Wcześniej korzystaliśmy długo z zestawów amerykańskiego dostawcy, którego urządzenia też testowaliśmy w procesie wyboru. Uznaliśmy jednak, że przy podobnych funkcjonalnościach, nie są one tak efektywne kosztowo jak zestawy Jabry, które następnie wdrożyliśmy. Biorąc pod uwagę sygnały od pracowników wynikające z ich potrzeb, najlepsze wyniki testów Jabra GN1900 i oszczędność kosztów, jaką nam zapewniał ich zakup, postanowiliśmy właśnie je wybrać. W całym procesie wyboru na każdym kroku wspierał nas konsultant Jabry począwszy od oferty, poprzez pomoc techniczną, aż po dostawę wykazując się głębokim zrozumieniem potrzeb naszej firmy. Podsumowując, Jabra wygrała stosunkiem ceny do jakości i do oferowanych możliwości” – mówi Andrzej Muszyński, Kierownik Zespołu Infrastruktury w Onninen.
„Po zakupie zestawów Jabry zauważyliśmy wiele korzyści. Jabra GN1900 to trwałe i niedrogie zestawy, które niosą wiele zalet dla biznesu. Z kolei BIZ2400 to urządzenie z wyższej półki z zaawansowanymi funkcjami i estetycznym designem. Zestawy Jabra uwalniają obie ręce i pozwalają na swobodne korzystanie z klawiatury komputera, notowanie i poszukiwanie stosownych dokumentów. Dzięki temu pracownicy mogą zastosować w praktyce zasadę wielozadaniowości, nie cierpiąc na bóle ramion, szyi i pleców, czyli częste przypadłości spowodowane nieprawidłową pozycją podczas prowadzenia rozmowy przez telefon. Zarówno ich wyniki w pracy, jak i samopoczucie są teraz lepsze” – dodaje Andrzej Muszyński.
Zestawy słuchawkowe są jednym z głównych narzędzi skutecznej i funkcjonalnej komunikacji, warto więc, by firmy nie wahały się w nie inwestować. Jeśli tylko zestawy będą odpowiednio dobrane do potrzeb pracowników i całego przedsiębiorstwa – zwrócą się kilkukrotnie.
Onninen - fińska firma rodzinna, obecna na rynku materiałów technicznych od 1913 r. Dostarcza zintegrowane usługi materiałowe dla instalatorów, przemysłu, organizacji publicznych oraz detalistów w zakresie branży elektrotechnicznej, instalacyjno-sanitarnej, grzewczej, wentylacyjnej i klimatyzacyjnej. Zatrudnia ponad 3 000 pracowników w fińskich, szwedzkich, norweskich, polskich, rosyjskich, nadbałtyckich i kazachskich placówkach handlowych. Obroty Grupy w 2010 wyniosły 1.4 mld EUR.
W Polsce Onninen działa w oparciu o sieć ponad 30 hurtowni na terenie całego kraju. Zapewnia profesjonalną obsługę, system zamówień internetowych, doradztwo techniczne, szkolenia produktowe oraz dostawy we wskazane miejsce. Firma działa w oparciu o system zarządzania jakością ISO 9001 i system zarządzania środowiskiem ISO 14001. W 2010 otrzymała Laur Konsumenta – Odkrycie roku 2010 w kategorii „Inteligentny dom F&Home”. Więcej informacji: www.onninen.pl
Jabra to marka firmy GN Netcom – wiodącego producenta w zakresie innowacyjnych zestawów słuchawkowych. GN Netcom zatrudnia na świecie ok. 850 pracowników i posiada szeroką sieć sprzedaży. Pod marką Jabra oferuje szeroki wybór bezprzewodowych zestawów słuchawkowych i samochodowych zestawów głośnomówiących, a także przewodowych i bezprzewodowych rozwiązań dla centrów kontaktowych oraz biur. GN Netcom stanowi jednostkę zależną firmy
GN Store Nord A/S. Więcej informacji: www.jabra.pl