Jak wdrażać CRM?


2014-02-27
Dotychczas brakowało merytorycznego materiału, który jasno odpowiedziałby na powyższe pytanie. more7 Polska - producent systemu CRM7 - postanowiło wypełnić tę lukę i zaprezentować kroki wdrożenia, których przestrzeganie prowadzi do prawidłowego wdrożenia systemu do zarządzania relacjami z klientem.

KROK I: Analiza przedwdrożeniowa - Określenie potrzeb Twojej firmy

Członkami zespołu analitycznego, wyodrębnionego ze struktur przedsiębiorstwa, powinni być przedstawiciele wszystkich działów w firmie. W późniejszym czasie wybrani pracownicy będą uczestniczyć w rozmowach z dostawcami systemu oraz czynnie nadzorować wdrożenie CRM. Do zadań zespołu należy:

Czytaj całość artykułu tutaj:  http://www.erp-view.pl/crm/jak_wdrazac_crm.html


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (1):

  • avatar
    ~more7 Polska, 2015-06-24 15:50:35

    notka pochodzi z www.crm7.pl :)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl