Jak własna aplikacja wpłynęła na rozwój sieci Maxi Zoo Polska?
Sektor handlu rozwija się w dynamicznym tempie. Wraz z nim zmieniają się potrzeby i oczekiwania konsumentów, którzy oczekują od firm intuicyjnych i komfortowych rozwiązań. Jednym z nich są aplikacje lojalnościowe. Jaką odgrywają rolę w procesie budowania relacji z klientem?
Programy oraz aplikacje lojalnościowe stanowią ważny punkt strategii sprzedażowych sieci. W badaniu przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia w 2022 roku 62% Polaków zadeklarowało, że korzysta minimum z jednego programu lojalnościowego. Wyniki wskazały także 13% wzrost użytkowników używających aplikacji.
Aplikacje lojalnościowe cieszą się coraz większą popularnością
Dostrzegalna dynamika nie powinna nikogo dziwić, ponieważ aplikacje są komfortowym narzędziem do pozyskiwania informacji o ofercie produktowej. Ponadto osoby, które z nich korzystają, mogą w łatwy sposób sprawdzić najnowsze promocje oraz skorzystać z kodów rabatowych. Sieci handlowe często korzystają z tego rozwiązania, dzięki czemu budują przywiązanie konsumentów do swoich organizacji.
Maxi Zoo Polska stawia na komfort klientów
Mija rok, odkąd wprowadziliśmy na rynek naszą aplikację mobilną Maxi Zoo. Zdecydowaliśmy się na ten ruch w celu zagwarantowania naszym klientom komfortu i pozytywnych doświadczeń zakupowych. Przede wszystkim znajdą w niej kupony rabatowe, które pozwalają kupować artykuły w dużo niższych cenach. Bardzo dużą korzyścią jest również stały 5% rabat Friends. Wystarczy go aktywować, a zniżka będzie naliczana przy każdorazowym zakupie- aż do 30 czerwca 2024 roku! Aplikacja pozwala również klientom być na bieżąco z aktualną gazetką i ofertami promocyjnymi. Zawiera też informacje o każdym sklepie stacjonarnym w Polsce. Nasza działalność opiera się na miłości do zwierząt, spełnianiu ich potrzeb i specjalistycznej wiedzy naszych pracowników. Nie mogło więc zabraknąć pola do dzielenia się merytorycznymi publikacjami, które pozwalają opiekunom zwierząt zwiększyć wiedzę w zakresie zdrowia, wychowania oraz pielęgnacji swoich pupili. Oczywiście treści nie ograniczają się wyłącznie do psów, kotów czy małych zwierząt. Poruszamy również tematy dotyczące dzikich zwierząt, np. ciekawostki oraz porady dotyczące odpowiedzialnego dokarmiania. Kolejnym benefitem jest możliwość kupowania naszych produktów online. Chcieliśmy stworzyć płaszczyznę, która zacieśni więzi między naszą organizacją, a konsumentami. Dzięki wprowadzaniu regularnych ofert promocyjnych dajemy możliwość kupowania wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach - mówi Wojciech Kamiński, Dyrektor Zarządzający sieci Maxi Zoo Polska.
Z myślą o użytkownikach
Aplikacja Maxi Zoo Polska jest aktywna od roku i cały czas się rozwija. Użytkownicy znajdą w niej aktualne informacje o ofertach produktowych, kody rabatowe, a także w wygodny sposób dokonają zakupu najpotrzebniejszych produktów.
Cieszy nas fakt, że nasze rozwiązanie spotkało się z zainteresowaniem klientów. Dziś już połowa naszych klientów to aktywni użytkownicy aplikacji, którzy korzystają z jej benefitów. Ta statystyka cały czas rośnie. Dostosowujemy się do dynamiki rynku i implementujemy w naszą strategię elementy niosące prawdziwą wartość dla opiekunów zwierząt. To zawsze było naszym głównym celem. Pracujemy również nad stworzeniem wyjątkowego ekosystemu dostarczającego kompleksową opiekę w jednym miejscu. - dodaje Wojciech Kamiński.
Organizacja może zaliczyć pierwszy jubileusz swojej aplikacji do udanych. Pomimo krótkiej obecności na rynku, zgromadziła grono regularnych użytkowników, które stale rośnie. Sieć dąży do zbudowania ekosystemu, a sama aplikacja z pewnością pozwoli kompleksowo zaopiekować się swoim pupilem.