Jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców w kampanii DOOH?


Jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców w kampanii DOOH?
2017-11-09
W pierwszym badaniu polskiego rynku DOOH MyLED - 67% specjalistów z branży reklamowej odpowiedziało, że najbardziej interesującą i atrakcyjną możliwością wykorzystywaną przy tworzeniu cyfrowej reklamy OOH jest integracja dwóch przestrzeni reklamowych - online z offline’m.

Możliwość łączenia online’u z offline’m jest wykorzystywana przez reklamodawców na wiele różnych sposobów. Może to być cross z social mediami lub dedykowanym landing page bądź też wykorzystanie danych pobieranych w czasie rzeczywistym z sieci. Taki sposób tworzenia spotów reklamowych jest bardzo ciekawy - wpływa angażująco na odbiorców, przez co czyni kampanię jeszcze bardziej interesującą.

 

Tego typu rozwiązania są praktykowane na całym świecie. W zeszłym roku firma Amazon uruchomiła dynamiczną kampanię DOOH, która miała zwiastować nadejście nowego sezonu serialu Catastrophe. Spoty humorystycznie nawiązywały do scen ze znanego brytyjskiego sitcomu i zapraszały do udziału w zabawie polegającej na udostępnianiu wpisów na Twitterze z wybranym hashtagiem. Działania reklamowe objęły zasięgiem cały Nowy York.

Link do video:

https://player.vimeo.com/video/167303251?color=a3ff00&title=0&byline=0&portrait=0

 

Innym świetnym przykładem kampanii z tego roku wykorzystującej cross online’u z offline’m była reklama brytyjskiej stacji telewizyjnej, która promowała nadejście nowych odcinków znanego wszystkim serialu “Gry o Tron”. Sky Atlantic uruchomiła kampanię DOOH, w której zachęciła widzów kultowego serialu do robienia sobie zdjęć przedstawiających ich reakcje na zaskakujące epizody oraz publikowania ich z wybranym hashtagiem na portalach społecznościowych.

 

W Polsce, doskonałymi przykładami tego typu realizacji są kampanie znanych marek, takich jak: Rossmann czy Merci. W obu przypadkach były to kampanie tematyczne, które w interaktywnej zabawie przekierowywały przechodniów na specjalnie stworzony na tę okazję landing page oraz zachęcały do tworzenia treści, które następnie były wyświetlane na cyfrowych nośnikach DOOH. Wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych w kampanii przyczyniło się do zwiększenia rozpoznawalności obu marek, zbudowania dobrej relacji z klientem oraz wzmocnieniem pozytywnego wizerunku firmy.

 

Najlepsze kampanie reklamowe to takie, które na długo wpisują się w pamięć odbiorców oraz przynoszą  duży zysk dla reklamodawców. Ważne jest zatem aby przyciągnąć wzrok potencjalnych klientów oraz zachęcić ich do interakcji. Z DOOH jest to możliwe. Dzięki wykorzystaniu innowacyjnych możliwości tego medium każdy jest w stanie stworzyć niepowtarzalny komunikat, który wzbudzi zainteresowanie odbiorców i zachęci ich do działania. 

 

Źródło: MyLED


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl