Jakość potwierdzona opakowaniem
Agencja reklamowa about ad opracowała serię opakowań dla nowych herbat oferowanych przez poznańską firmę BELiN. Nowa linia herbat czarnych, zielonych oraz herbatek owocowych już niedługo trafi na sklepowe półki.
„Owocowa Rozkosz”, „Ziołowe Ukojenie”, „Esencja Brytanii” oraz „Pragnienie Orientu” - to cztery nowe linie herbat firmy BELiN, zaprojektowane przez agencję about ad. Nazwy herbat podkreślają ich oryginalny charakter. Bogata szata graficzna opakowań silnie oddziałuje na wyobraźnię konsumentów i podkreśla niepowtarzalny smak i aromat herbat. Wszystkie opakowania tworzą spójną całość, dzięki przemyślanej kompozycji.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe BELiN od 1991 roku zajmuje się produkcją herbatek owocowych i ziołowych oraz herbat czarnych, zielonych, białych. Asortyment jest wciąż poszerzany i udoskonalany oraz dostosowany do preferencji konsumentów. Zupełnie nowa seria przygotowana we współpracy z about ad to odpowiedź na wciąż zmieniające się potrzeby rynku. Szeroka oferta herbat o różnym charakterze powoduje, że każdy smakosz znajdzie coś odpowiedniego dla siebie
i swoich bliskich.
- Przygotowanie serii opakowań dla firmy Belin poszerza portfolio naszej agencji w zakresie packagingu – mówi Maciej Świtała, Senior Account Executive z agencji about ad. – Myślę, że udało nam się podkreślić wysoką jakość herbat, dzięki nowatorskiej oraz bardzo efektownej szacie graficznej opakowań. Wszyscy konsumenci będą mogli się o tym przekonać już niedługo, kiedy nowa seria marki BELiN trafi na sklepowe półki.
Ze strony P.P.U. BELiN Z.P.Ch. Sp. j. za projekt odpowiadał Wojciech Lenartowicz (Właściciel). Projekt i realizację serii opakowań ze strony agencji reklamowej about ad prowadzą Maciej Świtała (Senior Account Executive) i Sebastian Sauer (Creative Group Head).
Więcej informacji o agencji reklamowej about ad na stronie: www.aboutad.pl
Nadesłał:
AboutAd
|