Jakość w biznesie!


Jakość w biznesie!
2017-05-31
Jakość jest kluczowym elementem na każdym etapie od produkcji, obróbek po montaż. To od niej zależy trwałość i funkcjonalność poszczególnych produktów. Jak zadbać o jakość w branży dekarskiej? O tym mówi Michał Miąsek, Dyrektor Zarządzający w Protan Polska.

„Firma Protan jest obecna na rynku od 1939 roku. Tak długą historię swojego działania zawdzięcza m.in. temu, że produkty, które dostarcza są zawsze wysokiej jakości. Kładziemy na to bardzo silny nacisk. Nie podążamy za tendencjami rynku do obniżania jakości, tak by sprostać cenowym oczekiwaniom klientów. Za każdym razem chcemy dostarczać produkty o najwyższej jakości na jaką pozwala technologia i aktualna wiedza na temat produkcji membran dachowych.  

Na szczelność, trwałość i długowieczność dachu istotny wpływ ma jakość montażu i wykonanych obróbek.  By efekt wysokiej jakości montażu mógł być osiągnięty musi być wykonany przez pracowników, którzy są przeszkoleni, posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Na początku w Norwegii, a od 10 lat w Polsce realizujemy kursy dekarskie, które przerodziły się już w Szkołę Dekarską. Jej celem jest ciągłe podnoszenie wiedzy, praktyki i doświadczenia dekarzy, którzy pracują z naszymi produktami.

Jakość bardzo często postrzegana jest jako odpowiedź na oczekiwania klienta. W firmie Protan podchodzimy do tego trochę sceptycznie. To my staramy się wyznaczać standardy jakości znacznie przekraczające oczekiwania klientów”.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PROTAN Polska Sp. z o.o.
http://www.protan.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl