Jakub Kłoczewiak prezesem Contact Center


Jakub Kłoczewiak prezesem Contact Center
2012-08-07
Jakub Kłoczewiak został powołany na stanowisko Prezesa Zarządu Contact Center sp. z o.o. Równocześnie jest także Prezesem Zarządu Orange Customer Service sp. z o.o.
Dotychczasowy Prezes - Zbigniew Biały - w związku ze złożoną rezygnacją, odchodzi z Orange Polska. Jakub Kłoczewiak, ukończył studia  Executive MBA - College of Business University of Illinois oraz Szkołę Główną Handlową na kierunku Finanse i Bankowość. W 2011 uzyskał certyfikat programu COPC CSP Standard Certified Coordinator Training for Customer Service Providers.

W latach 1995-2001 pracował w branży FMCG (Agros Holding S.A.) jako Dyrektor Kontrolingu. Od 2001 roku związany jest z branżą telekomunikacyjną. Początkowo zarządzał obszarem Kontrolingu i Raportowania a następnie Bill-to-Pay w Telekomunikacji Polskiej. Od 2007 roku odpowiada za obszar obsługi Klientów Orange Polska.

Od 1.10.2010 jest Prezesem Zarządu Orange Customer Service sp. z o.o., spółki powstałej z połączenia działalności obsługowej Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel. Od lutego 2011 zasiadał również w Radzie Nadzorczej Contact Center sp. z o.o.





Contact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2200 stanowisk w centrach outsourcingowych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Specjalizuje się w usługach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, badań marketingowych, studia nagrań oraz wirtualnego contact center. Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Brytyjsko–Polskiej Izby Handlowej (BPCC) oraz Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK).

Do grona klientów Contact Center należą duże i średnie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej i IT, finansowej, paliwowej, turystycznej, FMCG, handlu, mediów i rozrywki.

Od 2010 roku Contact Center nieprzerwanie zajmuje I miejsce w rankingu Book of Lists w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies). Firma uzyskała również tytuł Regionalnego Lidera Innowacji i Rozwoju – 2011 w kategorii Dynamicznie rozwijająca się firma oraz nominację do prestiżowego rankingu Gazele Biznesu organizowanego przez Puls Biznesu.

Więcej informacji: www.contactcenter.pl .

CONTACT CENTER [PRESS BOX]

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl