Je...sienna Bonarka
![]() |
Najnowsza odsłona kampanii reklamowej Bonarki, oczywiście z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej, jest artystyczną kwintesencją jesieni i wprowadza w nastrój tej pory roku. Dzięki grze słów pojawia się w niej także doskonale znana krakusom ulica Sienna.
Jak jesień pojmuje Bonarka można przekonać się w krótkim klipie reklamowym centrum. Onirycznym, trochę sennym, ale jakże zmysłowym. Bonarka buduje nim także klimat jesiennych kolekcji modowych, w których dominują takie cechy jak minimalizm, elegancja i delikatność. W reklamie Bonarki moda działa sensualnie, prowokuje, kusi i zarazem koi zmysły. Jest jak sen, w którym przewijają się modowe marzenia i fantazje.
Centralną postacią przekazu reklamowego jest wieloletnia ambasadorka marki Bonarka - Małgorzata Kożuchowska. Pojawia się ona w jesiennym nastroju, pełnym melancholii i wyciszenia. W tle pobrzmiewają echa magicznego realizmu, niczym z filmu „Amelia".
Rolę dopełnienia w jesiennej kampanii Bonarki odgrywają słowa. Ściślej mówiąc: gra słów. Po raz kolejny twórcy tegorocznych reklam dla Bonarki odwołują się bowiem do nazw znanych krakowskich ulic.
- Sienna jest bardzo jesienna, tak jak Wolnica była wolna - tłumaczą żartobliwie. Tę konwencję tłumaczy Katarzyna Kasprzak, marketing manager Bonarki. -- W naszych aktualnych kreacjach powagę marketingu łączymy z reklamowym humorem, zaś awangardę miksujemy z klasyką.
W tym miksie dodatkowo pojawia się mnóstwo drobnych elementów związanych z Krakowem. Miasto, jego ulice, legendy i kulturowe ikony, to dla nas rezerwuar pomysłów. Uważni odbiorcy dostrzegają to
w naszych reklamach.
Nadesłał:
bezstronny22
|