Jestem lekko… no właśnie jaka? Już w najbliższy weekend (11-12 marca) wyjątkowa akcja marki Żywiec
Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za chwilę całkowicie rozmarzone. Aby zainspirować kobiety do wyrażenia siebie, marka Żywiec Zdrój zaprasza w najbliższy weekend konsumentki do kreatywnej zabawy w CH Arkadia w Warszawie
W dniach 11-12 marca na terenie CH Arkadia w Warszawie, w specjalnej lekkiej strefie Żywiec Zdrój, możliwe będzie szybkie przygotowanie i odebranie spersonalizowanej butelki z unikalną etykietą odzwierciedlającą drugą naturę każdej z pań. A skąd pomysł na taką akcję? W ramach nowej kampanii wody Żywiec Zdrój w wariancie lekko gazowanym Anna Halarewicz – ilustratorka mody - zaprojektowała kolekcję dziesięciu etykiet, z których pięć można znaleźć bezpośrednio na produktach dostępnych w regularnej sprzedaży. Projekty zamieszczone na nowych etykietach podkreślają zarówno kobiecy nastrój, jak i delikatny charakter wody lekko gazowanej. Podczas akcji odbywającej się w CH Arkadia w Warszawie każda pani będzie mogła podkreślić swój nastrój, a jednocześnie wyrazić siebie poprzez wybór wody z idealnie do niej pasującą wersją etykiety.
A Ty jesteś lekko…jaka?
Dodatkowe informacje:
Joanna Piczuła
Biuro Prasowe Żywiec Zdrój
Tel: 508 012 175
e-mail: joanna.piczula@havas.com
Katarzyna Owsianko
Żywiec Zdrój S.A.
tel. 666 048 940
e-mail: katarzyna.owsianko@danone.com
O firmie
Firma Żywiec Zdrój jest liderem na polskim rynku wody butelkowanej[1]. Wieloletnia tradycja i ogromne doświadczenie sprawiły, że Żywiec Zdrój stał się dla konsumentów synonimem jakości, którą gwarantują
najwyższe standardy wydobycia i butelkowania. Firma od lat konsekwentnie rozwija swoją ofertę wprowadzając napoje, będące połączeniem najwyższej jakości wody ze smakiem owoców. Czerpiąc ze źródeł Żywiec Zdrój ze szczególną troską dba o środowisko naturalne, przyjazne miejsce pracy i wsparcie społeczności lokalnych. Realizuje też inicjatywy o charakterze edukacyjnym, takie jak: „Mamo, Tato, wolę wodę” czy „Woda na Start”, których celem jest poprawa wiedzy oraz zmiana postaw, zachowań i nawyków związanych z nawodnieniem i dietą, oraz promujący postawy i działania proekologiczne program „Po stronie natury”.
[1] Źródło: Żywiec Zdrój S.A.za Nielsen, Żywiec Zdrój S.A. osiągnął najwyższy udział równy 29,3% w kategorii wody butelkowanej (z uwzględnieniem tzw. wód smakowych) w rynku Cała Polska (jako suma rynków Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze i winno-cukiernicze, Stacje Benzynowe), Panel Handlu Detalicznego, udziały wartościowe w okresie I-XII 2015
Nadesłał:
Havas PR
|