Jeszcze więcej zdrowej żywności i specjałów kuchni międzynarodowej w sklepach Tesco


Jeszcze więcej zdrowej żywności i specjałów kuchni międzynarodowej w sklepach Tesco
2020-09-15
Potrojona liczba produktów wegetariańskich, wegańskich i bio oraz znacznie więcej produktów z kategorii Kuchnie Świata – teraz klienci Tesco mają jeszcze większy i bardziej różnorodny wybór. To odpowiedź na zmieniające się trendy żywieniowe i oczekiwania konsumentów.

Nowa, rozszerzona oferta, to ponad 3 razy więcej artykułów bio, takich jak różnego rodzaju mąki, kasze, ryże, makarony, płatki śniadaniowe, przyprawy, musli, oleje, octy, warzywa w puszkach, ketchupy, passaty, musztardy, słodycze, kawa i herbata. Tesco wprowadza także wiele nowych produktów dla wegan, m.in. szeroki wybór past warzywnych, napojów roślinnych, zamienników jaj czy majonezu – najpopularniejszych substytutów tradycyjnych składników wielu dań, a także gotowych propozycji potraw.

W trosce o zdrowie oraz komfort swoich klientów stale szukamy innowacyjnych rozwiązań. Wprowadzanie zmian i poszerzanie asortymentu to jedne z kluczowych działań w celu spełnienia obecnych oczekiwań klientów i wymagań rynku. Nasi klienci coraz chętniej sięgają po pozycje z ekologicznych upraw, które zawierają naturalne składniki. Bardzo często świadomie poszukują także produktów bezglutenowych, bez cukru, bez laktozy mówi Marcin Buczek, Lead Buying Manager w Tesco.

W trosce o osoby z nietolerancjami Tesco zdecydowało się ponad dwukrotnie poszerzyć ofertę wyrobów bezglutenowych i bez cukru, szczególnie w kategorii mąk i gotowych mieszkanek do wypieków, słodyczy i ciastek, a także produktów dla dzieci.

Zdrowa żywność to bardzo dynamicznie rosnąca kategoria rynku FMCG, dlatego zdecydowaliśmy się zaprosić do projektu jednego z liderów dystrybucji produktów zdrowej żywności w Polsce. W efekcie w 75 sklepach Tesco powstała strefa „Takie zdrowe”. Za projektem stoi ogólnopolska firma z wieloletnim doświadczeniem, Merkury S.A. Jest to jeden z liderów i jednocześnie kreator rynku zdrowej żywności w Polsce – dodaje Marcin Buczek.

Koncept „Takie zdrowe”, to nie tylko specjalna przestrzeń dla produktów wegetariańskich, wegańskich i bio, ale również strona internetowa takiezdrowe.pl, na której można znaleźć m.in. rozmaite przepisy na zdrową dietę. Celem idei „Takie zdrowe” jest edukacja, motywowanie oraz wspieranie świadomych wyborów konsumentów.

Naszym celem we współpracy z Tesco było przygotowanie wartościowej i kompletnej oferty produktów zdrowej żywności, tak aby klient Tesco nie musiał szukać uzupełnień na zewnątrz. Zaproponowane przez nas specjalne regały i oznaczenia mają za zadanie pomóc klientowi w łatwiejszych zakupach – komentuje Joanna Citko, Trade Marketing Manager w Merkury S.A.

Sierpniowe zmiany w ofercie Tesco to nie tylko zdrowsze wybory, ale również możliwość poznawania smaków świata bez podróżowania. Do tej pory w asortymencie sieci znaleźć można było podstawowe pozycje z kuchni azjatyckiej i meksykańskiej. Od teraz dostępnych będzie aż 117 oryginalnych nowości z całej Europy i innych zakątków świata. Aby ułatwić klientom zakupy, każdy produkt będzie dodatkowo oznaczony flagą kraju, z którego pochodzi. Dzięki temu kulinarna podróż do Włoch, Azji i wielu innych miejsc stanie się jeszcze łatwiejsza.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

a.wasilewska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl