Joanna Smotrycka- biznes nie ma przed nią tajemnic


Joanna Smotrycka- biznes nie ma przed nią tajemnic
2018-12-05
Kobieta o wielu twarzach- Joanna Smotrycka. Z jednej strony twarda bizneswomen, z drugiej- czuła i kochająca mama 4 dzieci. Pierwszą własną działalność rozpoczęła będąc w klasie maturalnej. Prowadziła tradycyjne biznesy, ale najbardziej odnalazła się w Multi Level Marketing (MLM).
Dziś jest pierwszą i jak dotąd jedyną kobietą będącą 4 gwiazdowym ambasadorem MLM. Obecnie reprezentuje markę kosmetyków Prouve. 

Kiedy koleżanki przygotowywały się do matury, Joanna Smotrycka rozkręcała swój pierwszy poważny biznes. – Wujek pracował wówczas w jednym z wiodących na rynku towarzystw ubezpieczeniowych, potrzebował rąk do pracy. Stwierdziłam, czemu nie! W dwa miesiące zarobiłam na mieszkanie z pełnym wyposażeniem i małego Fiata – wspomina Joanna Smotrycka, 4 gwiazdkowa ambasadorka marki Prouve. Oczywiście maturę też zdała i dostała się na studia – zarządzanie i marketing. Studia do najłatwiejszych nie należały, ale ona potrafiła znakomicie gospodarować czasem. 
 
Przedsiębiorczość ma we krwi 
Mimo że w jej domu nigdy pieniędzy nie brakowało, zawsze odnosiła się do nich z wielkim szacunkiem. Do powierzonych zadań Joanna podchodziła z zaangażowaniem, ale i ogromną pokorą. – Nigdy nie dostawałam nic za darmo. Będąc nastolatką, gdy chciałam kupić sobie np. oryginalne levisy musiałam na nie zarobić. Wykonywałam te same obowiązki, co pracownicy mojego taty, bez jakiejkolwiek dyspensy. Nie zawsze mi to odpowiadało, ale teraz wiem, że metody wychowawcze mojego taty nauczyły mnie niezależności i samodzielnie podejmowania decyzji – przekonuje J. Smotrycka. – Jestem wdzięczna rodzicom, że tak mnie wychowali. To samo praktykuję względem moich dzieci – dodaje liderka branży MLM marki Prouve. 

Mając zaledwie 18 lat śmiało mogła powiedzieć o sobie bizneswomen. W 1999 roku założyła pierwszą własną działalność gospodarczą i była w pełni niezależna finansowo. Prowadziła m.in. stacjonarnie sklepy: spożywczy, ze zdrową żywnością, następnie z odzieżą i akcesoriami sportowymi. Jako jedna z pierwszych osób w kraju rozpoczęła handel internetowy. Dodatkowo towarzyszyła jej sprzedaż opierająca się na marketingu wielopoziomowym. – Pierwsze marki, z jakimi się spotykałam nie do końca mnie przekonywały, były drogie, nie na kieszeń osób, z którymi wówczas przebywałam. Polityka firm tych marek, też do końca mnie nie satysfakcjonowała. Więc traktowałam to bardziej jako kolejne doświadczenie, niż formę zarobku – wyjaśnia Joanna Smotrycka.  

Biznes pasywny, gdzie każdy MOŻE
Większe zaangażowanie w  MLM przyszło dopiero 6 lat temu, gdy Joanna poznała firmę oferującą kosmetyki w przystępnych cenach i dobrej jakości. Ale prawdziwy rozkwit pojawił się wraz z narodzinami marki Prouve. – To było to, czego wcześniej brakowało. Czyli bardzo wysoka jakość oferowanych produktów, łatwo dostępnych, w przystępnych cenach. Kosmetyki i środki czystości naturalne, ekologiczne, bezpieczne i nietestowane na zwierzętach. Na te szczegóły konsumenci obecnie zwracają bardzo dużą uwagę – wylicza atuty marki Prouve 4 gwiazdkowa ambasadorka. Do tego jasne i przejrzyste zasady zarabiania. – W tym biznesie każdy może, ale nic nie musi. Sami ustalamy sobie cele, do których chcemy dążyć. To biznes pasywny, ile sobie wypracujemy teraz, korzystać będziemy długo, my i nasze dzieci. W przeciwieństwie do działalności tradycyjnej niczym nie ryzykujemy, nie zatrudniamy pracowników, nie jesteśmy rozliczani z czasu pracy,  przy okazji pomagamy innym osiągnąć sukces – porównuje J. Smotrycka. 

Ciężka praca nie odbiera kobiecości  
MLM dla Joanny i jej partnera Dariusza Respondka (5 gwiazdkowego ambasadora Prouve) to już nie tylko biznes, ale styl życia, pasja. Przy tym oboje znajdują czas dla siebie i swojej dużej rodziny. Przy okazji prowadzą jeszcze biznes tradycyjny – oferują noclegi i zakwaterowanie dla firm. Joanna oprócz tego prowadził dom, pielęgnuje sporych rozmiarów ogród, dba, aby jej dzieci codziennie miały ciepły obiad, zdążyły na dodatkowe zajęcia. – Nie korzystamy z opiekunek na etacie, sami staramy się organizować dzień, tak, aby maksymalnie wypełnić czas. Każdy dzień mam dokładnie zaplanowany co do minuty, bo wszystko da się poukładać – przekonuje bizneswomen. 

Przy natłoku codziennych zajęć Joanna Smotrycka znajduje chwile tylko dla siebie. Zawsze dobrze wygląda, wyznaje zasadę „jak cię widzą, tak cię piszą”. Promując kosmetyki, nie może pozwolić sobie na złamany paznokieć, czy potargane włosy. Gospodaruje czasem tak, aby znalazły się chwile na jej największą pasję, którą pielęgnuje od dzieciństwa- jazdę konną. Parę razy w tygodniu uczęszcza również do siłowni. 

Joanna Smotrycka, to przykład kobiety, która osiągnęła niebywały sukces. Udowodniła, że jednocześnie można być bizneswomen, stać na szczycie systemu MLM, a przy tym pozostać troskliwą matką 4 dzieci, przykładną gospodynią, a przede wszystkim szczęśliwą osobą. – Wystarczy mieć cel i go konsekwentnie, ale z głową realizować- podsumowuje Joanna Smotrycka. 


***
Autor: Justyna Korzeniak/ Adventure Media
Zdjęcie: Archiwum Joanna Smotrycka 
***
Marka Prouvé to połączenie najpiękniejszych francuskich zapachów, włoskiego designu oraz polskiej pracowitości i międzynarodowy system sprzedaży oparty o zasady marketingu wielopoziomowego. W ofercie znajdziemy perfumy, kosmetyki oraz środki czystości na bazie perfum wywodzących się z francuskiego Grosse – mekki światowych perfumiarzy. 

Marka młoda, ale już zdążyła podbić serca klientów nie tylko w Polsce, ale w najdalszych zakątkach Europy, pachnąca fala dotarła również do Rosji oraz Mongolii. Założycielką Prouvé jest Katarzyna Trawińska, wrocławska bizneswomen, amatorka pięknych zapachów. Produkty Prouvé są wyjątkowe. Dlatego nie znajdziemy ich na półkach w marketach, drogeriach, ani na aukcjach internetowych. Można je kupić tylko u partnerów lub na stronie www.prouve.com. 

 



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Adventure Media

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl