Jula stawia na Polskę i rozbudowuje sieć sprzedaży
Szwedzka sieć multimarketów Jula chce dalej rozwijać się na polskim rynku i planuje kolejne inwestycje w naszym kraju.
Spółka szuka lokalizacji dla nowych marketów, a także przygotowuje się do otwarcia w tym roku nowego kanału sprzedaży – sklepu internetowego. Celem działań firmy, która wierzy w potencjał polskiego rynku, jest rozwijanie sposobów dotarcia do konsumentów w całym kraju z unikalną ofertą produktów Jula.
Jula to jedyna w Polsce sieć detaliczna oparta na rozwiniętym w krajach skandynawskich formacie multimarketu. Firma oferuje klientom smart shopping, co w przypadku Jula oznacza zakup dobrej jakości produktów w korzystnej cenie.
W tym roku Jula planuje uruchomienie sklepu internetowego. Trwają także poszukiwania nowych lokalizacji dla kolejnych multimarketów.
- Jula wierzy w Polskę, ponieważ nasz kraj to rynek o ogromnym potencjale. Wiemy, że nasz format multimarketu jest unikatowy na polskim rynku. Wyniki przeprowadzonych badań i dotychczasowe doświadczenie pokazują, iż polscy konsumenci, którzy dokonali zakupów w naszych sklepach, oceniają je pozytywnie, a dla wielu stajemy się ulubionym miejscem zakupów. Z pewnością duży wpływ na to ma szeroka i bardzo często pozytywnie zaskakująca oferta. Dobra jakość artykułów produkowanych na skandynawski rynek, atrakcyjna relacja jakości do ceny oraz wygoda i dobra atmosfera zakupów gwarantują atrakcyjność naszych sklepów w oczach klienta. Widzimy wyraźnie, że w Polsce istnieje miejsce na rozwój formatu multimarketów. Jula chce tę przestrzeń zagospodarować. Chcemy rozwijać się sukcesywnie, rozpoczynając przede wszystkim od umacniania naszej pozycji w regionach, w których już jesteśmy obecni. Kolejny krok to rozszerzanie działalności na inne obszary kraju – wyjaśnia Tomasz Wienke, Country Manager Jula Polska.
Otwieranie nowych marketów to jednak niejedyny sposób Jula na rozwój firmy w Polsce. W bieżącym roku firma zamierza uruchomić nowy kanał sprzedaży – e-commerce. To pozwoli na dotarcie z ofertą do konsumentów w całym kraju.
– Zwyczaje i potrzeby zakupowe polskich konsumentów w dobie intensywnego rozwoju usług internetowych ulegają stałym zmianom. Jula rozumie Polaków i wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Z tego właśnie względu podjęliśmy decyzję o otwarciu nowego kanału sprzedaży w postaci sklepu internetowego, który pozwoli klientom na dokonanie zakupu z dowolnego miejsca w kraju. To nasza odpowiedź na sygnały, które napływają do nas z różnych regionów Polski. Klienci oczekują, że Jula pojawi się bliżej ich domu i miejsca pracy – dodaje Tomasz Wienke, Country Manager Jula Polska.
O firmie:
Jula to sieć multimarketów oferująca swoim Klientom unikalny zestaw ponad 14 000 wyselekcjonowanych artykułów do aktywnego spędzania czasu w domu, w ogrodzie oraz w plenerze, a także ułatwiających codzienne czynności. Asortyment sklepów oparty jest w większości o marki własne, które cechuje wysoka – taka, jak w Szwecji – jakość. W Polsce firma posiada 12 multimarketów zlokalizowanych w 11 dużych miastach i zatrudnia ponad 350 osób. Jula to szwedzka firma rodzinna z siedzibą w Skara, założona w 1979 roku przez Larsa-Gӧrana Blanka oraz Karla-Johana Blanka. Pierwszy multimarket w naszym kraju spółka otworzyła w 2011 roku. Jula implementuje na polskim rynku szwedzkie wartości biznesowe: rzetelność, dobór i jakość produktów oraz wysoką jakość obsługi klienta, za którą w Polskim Programie Jakość Obsługi w latach 2014, 2015, 2016 i 2017 otrzymywała tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi”.