Juwenalia pełną parą!


Juwenalia pełną parą!
2012-05-10
Żywiec celebruje największe święto studenckie – Juwenalia. Na studentów czeka w tym roku mnóstwo dodatkowych atrakcji. 11 i 12 maja, podczas Juwenaliów Uniwersytetu Łódzkiego, goście będą mogli poznać wyjątkowe dziedzictwo marki Żywiec oraz ciekawostki dotyczące jej rodowodu.

 

Żywiecka Arcystrefa

Markę Żywiec cechuje głęboki szacunek do własnych korzeni oraz przywiązanie do tradycji. Aby umożliwić konsumentom poznanie tego niezwykłego dziedzictwa, narodził się pomysł stworzenia interaktywnej przestrzeni, która pozwoliłaby na obcowanie z marką w ciekawej, nowoczesnej i jednocześnie angażującej formie. Arcystrefa, po raz pierwszy udostępniona szerszej publiczności podczas łódzkich Juwenaliów, to wyjątkowa przestrzeń Żywca zaprojektowana przez znanego polskiego designera. W pomieszczeniach stworzonych na bazie modnych obecnie modułów kontenerowych, studenci będą mieli okazję poczuć prawdziwie żywiecki klimat. Najważniejszym elementem strefy będą obszary prezentujące wartości marki i jej 156-letnie dziedzictwo. W nowoczesnej formie zostaną podane wszystkie istotne dla Żywca fakty oraz ciekawostki. Arcystrefa będzie z pewnością największą, poza muzyką, atrakcją łódzkiej imprezy.

 

Program 18+

Podczas Juwenaliów Uniwersytetu Łódzkiego marka Żywiec przeprowadzi program 18+, promujący odpowiedzialną konsumpcję alkoholu i sprzedaż piwa wyłącznie osobom pełnoletnim. W ramach akcji barmani zostaną przeszkoleni w zakresie odpowiedzialnej sprzedaży. Przy nalewakach piwa znajdą się tabliczki z logo i hasłem projektu: Jestem pełnoletni. Nie kupuję alkoholu nieletnim. Takie samo hasło znajdzie się na specjalnych opaskach, które będą wręczane młodym osobom mogącym, jeśli będzie to wskazane w razie wątpliwości, co do wieku kupującego piwo – okazać sprzedającemu dowód potwierdzający pełnoletniość. Opaski będą mogły dostać wszystkie osoby, które chcą propagować odpowiedzialną konsumpcję i popierają sprzedaż alkoholu osobom wyłącznie pełnoletnim.

 

Muzyka w parze z Żywcem

Łódzkie Juwenalia to także porcja dobrej muzyki. W piątek 11 maja o godzinie 19:00 rozpoczną się pierwsze koncerty. Będzie można wówczas usłyszeć m.in. wrocławski zespół Hurt czy takie sławy jak Elektryczne Gitary i T-Love. W sobotę zagrają natomiast m.in. Habakuk, Monika Brodka, Konkubent i Lady Pank. Imprezy odbędą się na Lumumbowie.

 

Marka Żywiec jest głównym sponsorem Juwenaliów Uniwersytetu Łódzkiego.

 

 

***

 

Grupa Żywiec S.A. jest jednym z największych producentów piwa w Polsce oraz częścią Grupy Heineken. Rocznie sprzedaje prawie 12 mln hl piwa warzonego w pięciu browarach w Żywcu, Warce, Elblągu, Leżajsku i Cieszynie. Najważniejsze marki Spółki to Heineken, Żywiec, Warka, Tatra, Specjal, Strong i Leżajsk. Marką flagową jest Żywiec – pierwsze piwo premium i jedno z największych piw eksportowych w Polsce, sprzedawane za granicą od ponad stu lat, obecnie w ponad 20 krajach świata. Ważną część portfolio Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia) i Specjal (północna). Firma prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner, Murphy’s) oraz polskich piw specjalnych (Kaper oraz Żywiec Porter). Grupa Żywiec S.A. zatrudnia 5500 pracowników.

Żywiec to marka piwa Premium.. Od ponad półtora wieku nieprzerwanie warzony jest w jednym miejscu – żywieckim browarze – na bazie trzech podstawowych składników: słodu jęczmiennego, górskiej wody i chmielu. W 2006 roku
w hołdzie Żywcowi powstało muzeum, którego podwoje corocznie odwiedza ponad 100 tys. gości. Żywiec sponsoruje szereg przedsięwzięć artystycznych, m.in. cieszącą się olbrzymim zainteresowaniem trasę koncertową Męskie Granie oraz prestiżowy festiwal teatralny Malta. Symbol piwa, tzw. tańcząca para, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych
i zarazem najbardziej wartościowych znaków firmowych na polskim rynku.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl