Kalendarzowe zakupy na koniec roku


Kalendarzowe zakupy na koniec roku
2011-10-07
Zbliża się koniec roku i jak to zawsze bywa firmy dla "dorobienia" kosztów, a przede wszystkim dla promocji własnego przedsiębiorstwa kupują kalendarze.

Kalendarze stają się tym bardziej poszukiwane im bliżej końca roku. Drukarnie i agencje reklamowe (np.: www.es-net.pl) mają w swojej ofercie bardzo wiele kalendarzy w różnych formach i do różnorakiego przeznaczenia. Jeżeli klient nie posiada własnego projektu graficznego może go zlecić przy zamówieniu kalendarza.

Popularne są kalendarze książkowe w formie podręcznych organizerów, a także kalendarze biurkowe, bez których praktycznie żadna firma się obejść nie może. Kalendarze w formie plakatów wieszanych na ścianie, ze zdjęciem firmy, czy też kalendarze planszowe z tematycznymi obrazami, także są bardzo poszukiwane.

Jaki mamy wybór?

Rodzaje kalendarzy:

  • kalendarzyki listkowe
  • kalendarze trójdzielne
  • kalendarze jednodzielne
  • kalendarze planszowe
  • kalendarze spiralowane
  • kalendarze listwowane
  • kalendarze książkowe
  • kalendarze biurkowe
  • podkłady na biurko

Kalendarz z możliwością zamieszczenia własnej grafiki firmowej, to  znakomita promocja własnej firmy.

Ceny kalendarzy są bardzo zróżnicowane. Jednak wybierając już mały nakład możemy się przekonać, jakie do świetne narzędzie budowania rozpoznawalności marki wśród klientów.

Tak więc klikajmy po kalendarzowe zakupy i nie czekajmy do końca roku.

Kto pierwszy, ten lepszy!


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ewes

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl