Kampania „4MOVE: rusz 4 litery” teraz w Internecie
Z początkiem września ruszyła kampania marki 4MOVE w sieci. W kampanii internetowej zdecydowano się wykorzystać doskonale przyjęte przez odbiorców kampanii telewizyjnej hasło „4MOVE: rusz 4 litery”, zachęcające do aktywności na różnych płaszczyznach życia.
W krótkich dynamicznych spotach marka pokazuje napój izotoniczny 4MOVE jako doskonały wybór dla wszystkich, niezależnie od wieku i rodzaju aktywności, jaki preferują. 4MOVE towarzyszy bohaterom spotów, a więc i konsumentom nie tylko podczas uprawiania sportów takich, jak parkour czy koszykówka, ale także w czasie spotkań ze znajomymi, w trakcie wycieczek do parku, tańca i aktywnych zabaw na plaży. Bo 4MOVE to napój dla wszystkich, nie tylko dla dla profesjonalistów i właśnie to czyni tak wyjątkowym!
15- i 30-sekundowe spoty emitowane są na najpopularniejszych platformach internetowych, m.in. YouTube, Dailymotion czy Wrzuta oraz w serwisach VoD. Za kreację spotów odpowiada agencja Henyo Bahrendt, media zaplanował i zakupił dom mediowy Equinox Media. Kampania będzie trwać do końca września br.
*****
Portfolio 4MOVE obejmuje pięć smaków: grape (fioletowy), blueberry (niebieski), lemon (żółty), mint&lime (zielony) i zero% (biały) o smaku grejfrutowym - dla tych, którzy kładą główny nacisk na nawodnienie organizmu, zaś uzupełnienie zasobów energetycznych nie jest dla nich elementem kluczowym. 4MOVE jest pierwszym na polskim rynku izotonikiem, w którym zastosowano stewię, naturalny słodzik pochodzenia roślinnego, co pozwoliło na znaczne obniżenie zawartości cukru i glukozy.
Nadesłał:
Ad rem Public Relations
|