„Kampania Kolejowe ABC” widoczna w największych polskich miastach


„Kampania Kolejowe ABC” widoczna w największych polskich miastach
2019-04-16
Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań - to tylko kilka z blisko 20 – stu miast, w których pojawiły się billboardy stworzone w ramach „Kampanii Kolejowe ABC” Urzędu Transportu Kolejowego. To kolejna inicjatywa promująca bezpieczeństwo na kolei wśród dzieci i młodzieży.

„Przed przejazdem stój, poczekaj, kiedy pociąg mknie z daleka!" - ostrzega z plakatu Rogatek, bohater kampanii edukacyjnej. Jego wizerunek pojawił się na dużych billboardach, w kluczowych miejscach dużych miast. Nie bez przyczyny wiele billboardów zostało umieszczonych także w okolicach stacji kolejowych: to właśnie w tym miejscu należy szczególnie zadbać o prawidłowe zachowanie i pamiętać o podstawowych zasadach bezpieczeństwa. Komunikat, w formie billboardów skierowany jest do dzieci w wieku 4-12 lat oraz ich rodziców, opiekunów, nauczycieli i wychowawców. Stanowi przychylną formę edukowania w zakresie odpowiedniego zachowania na drodze i terenach kolejowych. W pierwszej odsłonie billboardy zagoszczą w miastach do końca kwietnia 2019 r.

 „Kampania Kolejowe ABC" realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, propagująca zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

kgolec

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl