Kampania KONA Electric na OOH


Kampania KONA Electric na OOH
2019-09-24
W poniedziałek 2 września rozpoczęła się kampania na nośnikach OOH promująca model Hyundai KONA Electric. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Przez cały wrzesień w Warszawie Hyundai będzie promować model KONA Electric na nośnikach OOH. Hyundai wprowadza obecnie na rynek polski również nowy hybrydowy model KONA. Więcej informacji o obu modelach można znaleźć na stronie hyundai.pl.

Kreację przygotowała agencja Opus B. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl