Kampania Liberty Direct z komisami


2012-03-14
Rusza wizerunkowo-produktowa kampania Liberty Direct. Ubezpieczyciel, którego symbolem jest Statua Wolności tym razem zdecydował się na przedstawienie w reklamie komisu samochodowego korzystającego z oferty firmy.

30-sekundowy spot będzie emitowany na antenie Polsat, TVN, TVP oraz w wybranych kanałach tematycznych. Za produkcję kampanii odpowiada dom Easy Hell, a za zakup mediów MPG.


Bohaterem filmu jest właściciel dobrze prosperującego punktu handlu samochodami używanymi, któremu oferta Liberty Direct pozwala na oszczędności w prowadzeniu biznesu. Ze spotu dowiadujemy się również, że ubezpieczycielowi zaufało wielu klientów komisu, którzy po zakupie auta zdecydowali się na kontynuację ubezpieczenia w Liberty Direct.

„Z oferty Liberty Direct dedykowanej komisom skorzystało już przeszło 3 tys. placówek na terenie całej Polski. Potwierdza to, że nasza oferta cieszy się zainteresowaniem nie tylko wśród osób prywatnych, ale też profesjonalistów zawodowo związanych z przemysłem samochodowym. Jest to powód dla którego postanowiliśmy pochwalić się współpracą z komisami w najnowszej kampanii. Jesteśmy przekonani, że zabieg ten przyczyni się do budowania wiarygodności Liberty Direct oraz stanie się wyróżnikiem naszej firmy na rynku" - komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.

Liberty Direct to jeden z najszybciej rozwijających się na rynku ubezpieczycieli działających w oparciu o platformę direct. Po III kwartałach ub.r. Liberty Direct zebrała 144 mln zł składki przypisanej brutto w porównaniu do 95,8 mln zł w roku 2010, osiągając 50-proc. wzrost. Liczba ubezpieczanych przez firmę pojazdów wynosi ponad 270 tys. Oferta Liberty Direct dostępna jest przez telefon, stronę www.libertydirect.pl, jak również w multiagencjach współpracujących z ubezpieczycielem na terenie całego kraju.
____________________________________________________________________________
Liberty Direct to dynamicznie rozwijający się ubezpieczyciel oferujący polisy przez telefon, internet oraz multiagencje. W 2010 roku przypis składki brutto towarzystwa wyniósł 133,6 mln PLN. Firma ubezpieczyła już blisko 200 tys. pojazdów. Oferta Liberty Direct obejmuje szeroki zakres ubezpieczeń komunikacyjnych dla Klientów indywidualnych - OC, AC, NNW, Assistance, Ubezpieczenie Szyb oraz Ubezpieczenia Mieszkaniowe. Jednym z kluczowych elementów strategii firmy jest oferowanie ubezpieczeń w dobrej cenie przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości usług zwłaszcza w zakresie likwidacji szkód. Towarzystwo należy do amerykańskiej Grupy Liberty Mutual.
www.libertydirect.pl
Liberty Mutual jest międzynarodową grupą ubezpieczeniową świadczącą kompleksowe usługi w 24 krajach Ameryki, Europy i Azji. Firma działa w Stanach Zjednoczonych od 1912 roku i jest na tamtejszym rynku jedną
z największych instytucji ubezpieczeniowych, zajmującą 71 miejsce na liście Fortune 500. Liberty Mutual oferuje pełną gamę produktów ubezpieczeniowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Jednym z obszarów działalności biznesowej Grupy Liberty Mutual są ubezpieczenia komunikacyjne dla klientów indywidualnych. Od kilkudziesięciu lat grupa prowadzi działalność na rynkach międzynarodowych, w tym również w Europie. Jej produkty dla klientów instytucjonalnych oferowane są niemal na wszystkich rynkach europejskich, natomiast w segmencie klientów indywidualnych grupa Liberty Mutual obecna jest Portugalii, Turcji, Hiszpanii oraz Polsce. Ponadto w listopadzie br. ogłosiła przejęcie irlandzkiej firmy ubezpieczeniowej Quinn Insurance, która działa obecnie pod nazwą Liberty Insurance.
www.libertymutual.com


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Liberty Direct

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl