Kampania promocyjna Tajemnice Mistrzów Sportu by OSHEE


Kampania promocyjna Tajemnice Mistrzów Sportu by OSHEE
2011-09-30
OSHEE Polska wiodący producent napojów izotonicznych rozpoczyna ogólnopolską kampanię promującą nową, limitowaną serię produktów Tajemnice Mistrzów Sportu by OSHEE. Linia powstała przy współpracy z wybitnymi sportowcami, których wizerunek pojawił się na etykietach produktów. Gwiazdy sportu, które zaangażowały się w projekt to: Marcin Gortat, Dariusz Michalczewski, Marcin Wasilewski oraz Mamed Khalidov.

Ogólnopolska kampania promocyjna rozpocznie się w październiku i potrwa do stycznia 2012 roku. Zaplanowano kampanie outdoorową w największych miastach Polski. Równolegle prowadzone będą działania w prasie konsumenckiej, na portalach internetowych oraz w social media. OSHEE Polska planuje również aktywne wspieranie lokalnych i ogólnopolskich imprez sportowych. Dodatkowo przewidziane jest wsparcie w punktach sprzedaży w postaci standów, plakatów oraz woblerów.

Przedmiotem kampanii jest nowa seria napojów izotonicznych - Tajemnice Mistrzów Sportu by OSHEE, która powstała z myślą o osobach preferujących sportowy tryb życia, chcących brać przykład z wybitnych sportowców. Dzięki obecności elektrolitów - sodu i potasu oraz zawartości witamin (B3, B5, B6, B7, E) OSHEE nie tylko skutecznie gasi pragnienie dbając o optymalne nawodnienie organizmu ale jest również źródłem cennych wartości odżywczych oraz energii.
Celem działań promocyjnych jest poinformowanie konsumentów o nowej serii Tajemnice Mistrzów Sportu by OSHEE oraz budowanie sportowej kompetencji marki poprzez wykorzystanie wizerunku znanych sportowców. Za działania PR odpowiada agencja Partner of Promotion. Przygotowaniem kreacji (layoutów prasowych i outdoorowych) zajęła się agencja NeumannBrown. Za zakup mediów odpowiada bezpośrednio OSHEE Polska.
OSHEE jest dynamicznie rozwijającą się marką, która w ciągu zaledwie dwóch lat osiągnęła pozycję wicelidera na polskim rynku napojów izotonicznych, przy ciągłym wzroście sprzedaży. OSHEE jest numerem jeden w zakresie sprzedaży napojów izotonicznych w hipermarketach, wyprzedzając tym samym swoich głównych konkurentów. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oshee

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl