KAMPANIE ON-LINE GRUPERA PO STRONIE BRAINJUICE GROUP


2012-09-26
Gruper.pl – pierwszy polski serwis zakupów grupowych – wybrał agencję odpowiedzialną za kampanie sprzedażowe on-line i analitykę webową. Oba obszary będzie koordynować BrainJuice Group.

Za działania z obszaru kampanii on-line oraz prac analitycznych będzie po stronie BrainJuice Group odpowiadać Web Search Factory. Od swojego powstania w 2007 roku zespół WSF zrealizował ponad 6 tysięcy kampanii on-line dla blisko 200 klientów. Za analitykę webową odpowiada zespół House of Numbers.

- Doświadczenie agencji odpowiedzialnej za tak istotny obszar naszych działań było dla nas kluczowym kryterium wyboru – komentuje Jakub Kowalski, dyrektor marketingu i PR w Gruperze. – Do tej pory działania z obszaru kampanii on-line i analityki z konieczności prowadziliśmy z dwoma dostawcami, co generowało większe koszty i wymagało większego zaangażowania po naszej stronie. Współpraca z BrainJuice Group pozwoliła nam zminimalizować operacyjne trudności i zwiększyć efektywność działań.

Działania dla Grupera realizowane przez Web Search Factory obejmują prowadzenie i optymalizację kampanii w wyszukiwarce Google, GDN oraz kampanie mobile. Planowane jest rozszerzenie współpracy o kolejne narzędzia.

Pierwsza kampania prowadzona w ramach współpracy BrainJuice Group i Grupera została zrealizowana 1 sierpnia 2012 roku.

 

Więcej informacji:

Gruper.pl to pierwsza polska platforma zakupów grupowych. Z serwisu, istniejącego od lutego 2010 roku, korzysta obecnie ponad milion użytkowników miesięcznie. Gruper.pl prezentuje ponad 2 tys. ofert miesięcznie, a jego użytkownicy zaoszczędzili w sumie 200 mln złotych. Gruper.pl dociera do 55 miast, w tym do 35 z regularnym newsletterem dedykowanym wyłącznie danej miejscowości.

www.Gruper.pl

---------------------------------

BrainJuice Group skupia agencje wyspecjalizowane usługi w dziedzinie marketingu internetowego. Atutem grupy jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z kilku obszarów e-marketingu jednocześnie w ramach jednej organizacji, przy zachowaniu najwyższego poziomu wiedzy i umiejętności w każdym z tych obszarów.

W skład BrainJuice Group wchodzą:

       BrainJuice Strategy - Konsulting strategiczny

       House of Numbers - Dom badawczo-analityczny

       Web Search Factory - Agencja SEM & SEO

       BrainJuice Interactive - Agencja interaktywna

       Future PR - Agencja Web PR

       SalesMachines - Outsourcing działań sprzedażowych

       Software Focus - zewnętrzny dział IT

 

www.BrainJuice.pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

FuturePRpl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl