KAMPANIE ON-LINE GRUPERA PO STRONIE BRAINJUICE GROUP
Gruper.pl – pierwszy polski serwis zakupów grupowych – wybrał agencję odpowiedzialną za kampanie sprzedażowe on-line i analitykę webową. Oba obszary będzie koordynować BrainJuice Group.
Za działania z obszaru kampanii on-line oraz prac analitycznych będzie po stronie BrainJuice Group odpowiadać Web Search Factory. Od swojego powstania w 2007 roku zespół WSF zrealizował ponad 6 tysięcy kampanii on-line dla blisko 200 klientów. Za analitykę webową odpowiada zespół House of Numbers.
- Doświadczenie agencji odpowiedzialnej za tak istotny obszar naszych działań było dla nas kluczowym kryterium wyboru – komentuje Jakub Kowalski, dyrektor marketingu i PR w Gruperze. – Do tej pory działania z obszaru kampanii on-line i analityki z konieczności prowadziliśmy z dwoma dostawcami, co generowało większe koszty i wymagało większego zaangażowania po naszej stronie. Współpraca z BrainJuice Group pozwoliła nam zminimalizować operacyjne trudności i zwiększyć efektywność działań.
Działania dla Grupera realizowane przez Web Search Factory obejmują prowadzenie i optymalizację kampanii w wyszukiwarce Google, GDN oraz kampanie mobile. Planowane jest rozszerzenie współpracy o kolejne narzędzia.
Pierwsza kampania prowadzona w ramach współpracy BrainJuice Group i Grupera została zrealizowana 1 sierpnia 2012 roku.
Więcej informacji:
Gruper.pl to pierwsza polska platforma zakupów grupowych. Z serwisu, istniejącego od lutego 2010 roku, korzysta obecnie ponad milion użytkowników miesięcznie. Gruper.pl prezentuje ponad 2 tys. ofert miesięcznie, a jego użytkownicy zaoszczędzili w sumie 200 mln złotych. Gruper.pl dociera do 55 miast, w tym do 35 z regularnym newsletterem dedykowanym wyłącznie danej miejscowości.
www.Gruper.pl
---------------------------------
BrainJuice Group skupia agencje wyspecjalizowane usługi w dziedzinie marketingu internetowego. Atutem grupy jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z kilku obszarów e-marketingu jednocześnie w ramach jednej organizacji, przy zachowaniu najwyższego poziomu wiedzy i umiejętności w każdym z tych obszarów.
W skład BrainJuice Group wchodzą:
• BrainJuice Strategy - Konsulting strategiczny
• House of Numbers - Dom badawczo-analityczny
• Web Search Factory - Agencja SEM & SEO
• BrainJuice Interactive - Agencja interaktywna
• Future PR - Agencja Web PR
• SalesMachines - Outsourcing działań sprzedażowych
• Software Focus - zewnętrzny dział IT
Nadesłał:
FuturePRpl
|