KappAhl wybiera Galerię Północną
Do największych najemców pierwszego wielkopowierzchniowego centrum handlowego na Białołęce dołączyła szwedzka sieć KappAhl. Obok salonu z odzieżą damską, męską i dziecięcą, KappAhl otworzy w Galerii Północnej także pierwszy w Polsce, samodzielny sklep z kolekcją ubrań oraz akcesoriów dla dzieci i n
Kolejna znana marka odzieżowa dołączyła do najemców Galerii Północnej. Szwedzka sieć KappAhl jest obecna w Polsce od 1999 roku i w tym czasie stała się synonimem modnej, klasycznej odzieży dla całej rodziny. Obok kolekcji w standardowych rozmiarach, firma zasłynęła także efektownymi ubraniami dla pań plus size oraz wysokiej jakości odzieżą dla dzieci i niemowląt. W ostatnim czasie sieć przeszła restrukturyzację i z wielką rozwagą dokonuje wyboru lokalizacji dla swoich nowych salonów. W Galerii Północnej powstanie jeden z największych sklepów KappAhl w Warszawie, salon o powierzchni ponad 910 mkw.
Przez wzgląd na swoją lokalizację Galeria Północna będzie obiektem przyjaznym zarówno młodym, aktywnym klientom, jak i rodzinom z dziećmi. Zależy nam na globalnym podejściu do klienta, duży nacisk stawiamy na dywersyfikację marek, aby każdy członek rodziny mógł u nas znaleźć coś ciekawego – zarówno podczas zakupów, posiłku w strefie food court, jak i w ramach przestrzeni do relaksu - powiedziała Justyna Markiewicz, Reatil Leasing Director, GTC. Jest nam niezmiernie miło, że sieć KappAhl zlokalizuje swój salon właśnie w Galerii Północnej, a do tego chce z nami rozwijać także nowy koncept butiku dla dzieci. Świadczy to o zaufaniu i podobnym spojrzeniu na kwestię biznesu. Jestem pewien, że szwedzka sieć doskonale uzupełni ofertę Galerii Północnej, a odzież i dodatki oferowane pod markami KappAhl i Newbie spotkają się z ogromnym zainteresowaniem klientów.
Obok kolekcji dla dorosłych i młodzieży, klienci sieci KappAhl doceniają także wysokiej jakości ubranka dla niemowląt i dzieci, sprzedawane pod marką Newbie. Odzież wykonana jest ze 100% bawełny ekologicznej i dostępna w rozmiarach od 44 do 128 cm. W związku z popularnością marki Newbie wśród rodziców, sieć KappAhl podjęła decyzję o stworzeniu osobnych butików z odzieżą dla najmłodszych. Pierwszy w Polsce samodzielny sklep Newbie o powierzchni 71,3 mkw. powstanie właśnie w Galerii Północnej.
Współpraca z Galerią Północną to pierwsza tak znacząca inwestycja w Polsce na przestrzeni ostatnich kilku lat. Marka KappAhl ma już ugruntowaną pozycję na rynku, klienci cenią zarówno jakość i krój naszych ubrań, jak i prężnie działający program lojalnościowy, umożliwiający zakupy po okazyjnych cenach. Teraz wchodzimy do Polski z nowym konceptem skierowanym do rodziców. Ubranka i akcesoria Newbie były do tej pory dostępne we wszystkich sklepach KappAhl i w sklepie internetowym. Spotkały się z bardzo dobrymi opiniami rodziców, dlatego w Galerii Północnej powstanie pierwszy w Polsce butik pod marką Newbie. Wierzymy, że tak nowoczesne, otwarte na rodziny centrum handlowe będzie idealną lokalizacją dla nowego przedsięwzięcia – powiedziała Agnieszka Skrybant-Jaworska, Country Manager firmy KappAhl.
W transakcji najmu firmie GTC, inwestorowi Galerii Północnej, doradzali eksperci Cushman
& Wakefield.
O Galerii Północnej
Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji
w północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa, która zostanie oddana
do użytku w stolicy od 11 lat. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum zaplanowano na III kwartał br. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz TzurArchitects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt będzie spełniał również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową.
Do dyspozycji gości oddanych zostanie ponad 220 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino oraz 2 300 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamley’s, marki grupy LPP, TK Maxx, H&M, Martes Sport, Cinema City, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle
i centrum medyczne Enel-Med. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman&Wakefield oraz JLL.
Więcej na: www.galeriapolnocna.pl.
O GTC
Grupa GTC jest wiodącym deweloperem i inwestorem w sektorze nieruchomości, koncentrującym swoje działania na rynku polskim oraz trzech stolicach Europy Wschodniej. Od powstania w 1994 r. Grupa zrealizowała 65 najwyższej jakości, nowoczesne, obiekty biurowe i handlowe z łączną powierzchnią całkowitą wynoszącą 1,1 miliona mkw. w całej Europie Wschodniej. Obecnie GTC jest właścicielem i zarządcą 35 budynków komercyjnych oferujących blisko 550 000 m kw. powierzchni biurowej i handlowej swoim klientom w Polsce, Budapeszcie, Bukareszcie, Belgradzie i Zagrzebiu. Ponadto Grupa realizuje ponad 300 000 m kw. powierzchni handlowej i biurowej w stolicach Europy Wschodniej, z których 128 000 jest w trakcie budowy.
Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w indeksie WIG30 oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu. Walory spółki wchodzą także w skład międzynarodowego indeksu Dow Jones STOXX Eastern Europe 300 index.
Kontakt dla prasy:
Dominika Socha
Tel. 609 464 592
E-mail: dominika.socha@tbwa-pr.pl
Nadesłał:
TbwaPR
|