Karolina Gontarz zasiliła szeregi Infinity Media


2019-01-24
Wraz z początkiem roku do zespołu domu mediowego Infinity Media dołączyła Karolina Gontarz. Objęła stanowisko Media Managera.

Karolina jest doświadczoną specjalistką z obszaru planowania i zakupu mediów offline i online ze specjalizacją telewizyjną. Ukończyła Uniwersytet Warszawski na kierunku stosunki międzynarodowe oraz marketing internetowy w Szkole Głównej Handlowej.

 

Z branżą medialną jest związana od ponad ośmiu lat. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w firmie Maxus (obecnie Wavemaker), kolejno pracowała dla Zenith, Mindshare Polska i Dentsu Aegis Network.

 

W Infinity Media do jej zadań należy opracowywanie, nadzór oraz przygotowanie i realizacja strategii reklamowych klientów, które prowadzone są przez dedykowany zespół wchodzący w skład domu mediowego.

 

Cieszymy się, że Karolina dołączyła do naszego zespołu. Jej wiedza i doświadczenie pozwolą nam wejść na jeszcze wyższy poziom działania. Jest do dla nas niezwykle cenne, szczególnie jeśli chodzi o utrzymanie jakości obsługi naszych klientów, rozwoju nowych możliwości, a także pozyskiwaniu nowych kontraktów – mówi Kamil Wojciechowski Prezes Zarządu Infinity Media.

 

_______________________________________________________________________________________________________

Infinity Media to niezależny dom mediowy z kompetencjami w planowaniu i zakupie wszystkich mediów - od Internetu przez prasę, radio, telewizję, outdoor - po ambient. Zespół ekspertów Infinity Media posiada wiedzę oraz narzędzia niezbędne do efektywnego zaplanowania kampanii reklamowej. Infinity Media uzyskał najlepsze oceny aż w 7 kategoriach badania satysfakcji klientów realizowanego przez „Media & Marketing Polska”. W 2017 roku Infinity Media uzyskał prestiżowy tytuł Gazeli Biznesu przyznawany przez Puls Biznesu.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl