Karty Netflixa w salonikach Kolportera


Karty Netflixa w salonikach Kolportera
2017-10-30
Już od listopada klienci saloników prasowych Kolportera będą mogli kupić karty podarunkowe serwisu Netflix.

Netflix to jeden z najpopularniejszych na świecie serwisów umożliwiających oglądanie filmów, seriali i programów na dowolnym urządzeniu. Korzysta z niego 104 mln użytkowników w ponad 190 krajach, serwis każdego dnia udostępnia łącznie ponad 125 mln godzin filmów, seriali i programów.

W Polsce Netflix wystartował w styczniu 2016 r., jedenaście miesięcy później korzystało z niego już ok. 400 tys. osób. Stale rosnąca oferta popularnych seriali i filmów fabularnych powoduje, że serwis jest coraz chętniej odwiedzany przez polskich internautów.

W październiku br. Netflix wprowadził do polskich użytkowników karty podarunkowe w dwóch nominałach: 60 zł i 120 zł. Za ich pomocą można opłacić jeden z trzech wybranych w serwisie planów i przedłużyć aktywność konta. Od listopada oba nominały kart będą dostępne w całej sieci saloników Kolportera.

– Nasi klienci już od pewnego czasu pytali o karty Netflixa, staraliśmy się więc aby możliwie jak najszybciej znalazły się w naszej ofercie – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe - Kolporter

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl