Kaspersky Lab rozszerza swoją współpracę z zespołem Scuderia Ferrari


Kaspersky Lab rozszerza swoją współpracę z zespołem Scuderia Ferrari
2011-11-25
Kaspersky Lab informuje o rozszerzeniu współpracy z zespołem Scuderia Ferrari. Przy okazji ostatniego wyścigu Grand Prix Formuły 1 sezonu 2011 w Sao Paulo Kaspersky Lab ujawnił nowy kontrakt na kolejne dwa lata z tym znanym na całym świecie zespołem wyścigowym.
Współpraca między Kaspersky Lab a Scuderia Ferrari, która przyniosła wiele korzyści obu firmom, nieustannie rozwija się. Efektem nowego etapu partnerstwa będzie większa widoczność logo Kaspersky Lab podczas wszystkich wyścigów Formuły 1 w sezonach 2012 i 2013. Logo Kaspersky Lab znajdzie się na nosie i po bokach bolidów, jak również na kombinezonach kierowców wyścigowych oraz całego teamu Scuderia Ferrari. Krok ten jest zgodny ze strategią globalnego wzrostu rozpoznawalności marki Kaspersky Lab.  

"Cieszymy się, że nasza współpraca z zespołem Scuderia Ferrari rozwija się. Nasze firmy mają wiele wspólnych wartości: obie stawiają sobie wysoko poprzeczkę i nieustannie idą do przodu" – powiedział Jewgienij Kasperski, prezes i dyrektor generalny Kaspersky Lab. "Nasze osiągnięcia opierają się na bogatym doświadczeniu, nieustannej innowacyjności oraz wykorzystywaniu przełomowych technologii, które pozwalają zapewnić najlepszą w swojej klasie jakość naszych produktów oraz najwyższą niezawodność. Kaspersky Lab zajmuje się zwalczaniem cyberprzestępczości już od ponad 14 lat, zawsze wyprzedzając najnowsze trendy. Pojęcie szybkości jest nam dobrze znane i tym bardziej cieszymy się, że nasze logo będzie widoczne na bolidach Scuderia Ferrari ścigających się w Formule 1".

Kaspersky Lab po raz pierwszy wstąpił do świata Ferrari i wyścigów samochodowych w maju 2010 roku podczas Grand Prix Hiszpanii w Barcelonie. W pierwszym etapie współpracy firma sponsorowała zespół AF Corse podczas serii Le Mans oraz objęła pozycję "oficjalnego dostawcy" zespołu Scuderia. Półtora roku później Kaspersky Lab stał się "oficjalnym sponsorem" zespołu, a jego logo pojawiło się na bolidach Ferrari ścigających się w Formule 1 oraz 458 Italia GT2 biorących udział w mistrzostwach serii Le Mans.         

Ważny moment we współpracy miał miejsce w marcu 2011, gdy firmy podpisały umowę licencyjną, w wyniku której wprowadziły na rynek produkt pod wspólną marką: Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition. Jest to rozwiązanie bezpieczeństwa z interfejsem w stylistyce Ferrari oraz symulatorem Ferrari Virtual Academy, które łączy w sobie najlepsze w swojej klasie technologie antywirusowe Kaspersky Lab oraz znany na całym świecie wizerunek Scuderia Ferrari.

Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania Kaspersky Lab jako źródła.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
http://kaspersky.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl