KAZAR DOCENIONA W POLSCE I NA ŚWIECIE


KAZAR DOCENIONA W POLSCE I NA ŚWIECIE
2017-05-04
Kazar to jedna z najlepiej rozwijających się i konsekwentnych marek na polskim rynku, słynąca nie tylko z doskonałej jakości wykonania produktów i wyznaczania trendów na rynku modowym, ale również z profesjonalizmu w podejściu do biznesu.

Firma kolejny rok  z rzędu została doceniona przez  organizacje w Polsce i na świecie. Firmę ponownie nagrodzono za wybitną postawę wobec swoich pracowników oraz stawianie zadowolenia klientów jako priorytetu w działaniach.

Jedną z nagród przyznaną firmie Kazar w tym roku jest tytuł Solidnego Pracodawcy 2016, który stanowi potwierdzenie klarowności oraz rzetelności działania firmy. Jest również  świadectwem wdrażania ciekawych rozwiązań z zakresu HR. Wśród laureatów znaleźli się najlepsi m.in. Douglas, czy Grupa Lux Med.

Pracownik jest dla naszej firmy największą wartością, dlatego tak bardzo staramy się dbać o bardzo pieczołowicie zaplanowaną ścieżkę kariery, szkolenia, pomoc w osobistym
i zawodowym rozwoju, tworzymy coraz bardziej kreatywne programy motywacyjne
i  prowadzimy działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Ponadto przestrzegamy prawa pracy, dotrzymujemy terminów wypłat i zapewniamy najlepsze warunki socjalne
” – mówi Barbara Krogulska, która w tym plebiscycie otrzymała tytuł indywidulany Solidnego Pracodawcy 2016 za wybitne osiągnięcia w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz całokształt pracy. „Cieszymy się, że otrzymujemy ten tytuł drugi raz w ciągu ostatnich trzech lat” – dodaje.

Kolejny raz firma Kazar otrzymała też tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2017. Misją tego programu jest poprawa jakości obsługi klienta w Polsce. Firmy wytypowane do badania monitorowane są przez cały rok w kontekście zadowolenia i satysfakcji klientów w całym kraju. Firma Kazar wedle badanych prezentuje najwyższą jakość obsługi klienta.

Ten niezaprzeczalny fakt doceniła Polska Rada Centrów Handlowych, która przyznała Kazar wyróżnienie w plebiscycie organizowanym dla sieci handlowych - PRCH Retail Awards w kategorii Sieć Handlowa Roku. To co stanowi o wyjątkowości konkursu jest wieloetapowy
i transparentny proces oceny, a także przejrzyste zasady, m.in. zgodnie z którymi członkowie Jury nie oceniają projektów, w jakie byli zaangażowani. Dzięki złożonej i merytorycznej ocenie nagrody PRCH Retail Awards są uznawane za najbardziej prestiżowe i wiarygodne na rynku.

To dla nas ogromne wyróżnienie. Cieszy nas fakt bycia firmą docenianą przez pracowników, klientów i partnerów biznesowych. Jest to dowód  na to, że transparentność, rzetelność
i uczciwość w podejściu do biznesu w każdym jego aspekcie daje najlepsze rezultaty. Nigdy nie obieraliśmy drogi na skróty, konsekwentnie realizujemy nasze cele w zgodzie z wartościami, jakimi kierujemy się w  firmie od początku jej istnienia” –
mówi Anna Wierzbicka, Dyrektor ds. Marketingu

Firma Kazar od kilku lat stawia na rozwój międzynarodowy i wprowadza z sukcesem markę na kolejne rynki. Kapituła składająca się ze światowych ekspertów przyznała  międzynarodową nagrodę CEE Retail Awards w kategorii Footwear Retailer of the year 2016. Nagradzane w tym programie podmioty to najlepsze firmy i projekty działające na rynku detalicznym Europy Środkowej i Wschodniej, które charakteryzują się wybitnym doświadczeniem, kompetencjami oraz szczególnymi osiągnięciami. O przyznaniu nagrody zadecydował udział firmy w rynku, pozytywne oddziaływanie na jego rozwój, innowacyjność, dynamika wzrostu i niekwestionowany sukces komercyjny w regionie CEE. Nagroda udowadnia, że firma konsekwentnie i profesjonalnie realizuje strategię rozwoju, nie ustaje w innowacyjnych działaniach mających na celu szeroko rozumiany sukces i podnoszenie poziomu konkurencyjności. Kraje, w których prowadzone są badania w ramach tego program to Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Ukraina, Austria, Litwa, Łotwa i Estonia. Nagroda przyznawana jest przez niezależne jury w wielu kategoriach. Kazar został wyróżniony tym tytułem już po raz czwarty.

„Takie docenienie przez otoczenie biznesowe i klientów, to najlepsza motywacja do dalszego rozwoju firmy ” – dodaje Anna Wierzbicka.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
http://www.magnifico.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl