„Kielecki” na świątecznym stole
![]() |
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rusza z wielkanocną kampanią reklamową Majonezu Kieleckiego. Zaplanowane działania mają podkreślić jego wysoką jakość oraz zachęcić konsumentów do zakupu produktu, który doskonale sprawdzi się podczas świątecznych przygotowań.
W trakcie kampanii emitowany będzie spot pt. „Smak dzieciństwa" w wersji 15" i 30" sec., który w zeszłym roku bardzo przypadł konsumentom do gustu. Widzowie zobaczą również bilbordy sponsorskie, zapraszające do obejrzenia konkretnych programów. Ponadto, reklamy Majonez Kieleckiego pojawią się także w globlnej sieci komputerowej, w prasie czy na tablicach reklamowych.
Dodatkowo, w tym roku WSP Społem rozszerzyło swoją kampanię także o inne formy promocji, do których zaliczają się m.in.: lokowanie produktu czy współpraca z influencerami. Powyższe aktywności zostaną wsparte również działaniami PR.
Sezonowa kampania rozpocznie już 1 marca br. i będzie trwać cały miesiąc.
Kreacja - Optima Marketing Group Sp. z o.o.
Produkcja - PAPAYA FILMS Sp. z o.o
Działania PR - Best Brands PR