„Kielecki” na świątecznym stole


„Kielecki” na świątecznym stole
2018-02-23
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rusza z wielkanocną kampanią reklamową Majonezu Kieleckiego. Zaplanowane działania mają podkreślić jego wysoką jakość oraz zachęcić konsumentów do zakupu produktu, który doskonale sprawdzi się podczas świątecznych przygotowań.

W trakcie kampanii emitowany będzie spot pt. „Smak dzieciństwa" w wersji 15" i 30" sec., który w zeszłym roku bardzo przypadł konsumentom do gustu. Widzowie zobaczą również bilbordy sponsorskie, zapraszające do obejrzenia konkretnych programów.  Ponadto, reklamy Majonez Kieleckiego pojawią się także w globlnej sieci komputerowej, w prasie czy na tablicach reklamowych.

Dodatkowo, w tym roku WSP Społem rozszerzyło swoją kampanię także o inne formy promocji, do których zaliczają się m.in.: lokowanie produktu czy współpraca z influencerami.  Powyższe aktywności zostaną wsparte również działaniami PR.

Sezonowa kampania rozpocznie już 1 marca br. i będzie trwać cały miesiąc.

Kreacja - Optima Marketing Group Sp. z o.o.

Produkcja -  PAPAYA FILMS Sp. z o.o

Działania PR - Best Brands PR


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

bb_pr
http://bbpr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl