Kinnarps korzysta z Sony TEOS Manage


Kinnarps korzysta z Sony TEOS Manage
2020-03-30
Połączenie TEOS Manage z monitorami profesjonalnymi Bravia B2B umożliwia efektywne i kompleksowe zarządzanie warszawskim biurem. Jest spójne z polityką firmy. System jest skalowalny.

Kinnarps to największy europejski dostawca rozwiązań biurowych prowadzący sprzedaż w około 40. krajach. Działalność firmy można określić jako niezwykle przemyślaną i odpowiedzialną.  Dba ona o wysoką jakość produktów, a cały łańcuch dostaw odbywa się z jak najmniejszym wpływem na środowisko. Do ochrony mebli w transporcie wykorzystywane są koce z włókniny, które wracają do fabryki i są wykorzystywane ponownie. Oznacza to oszczędność 270 kg materiałów do opakowania na każdy kontener. Kinnarps dysponuje flotą ekologicznych pojazdów, a trasy dostaw są optymalizowane w oparciu o zaawansowany system powiązany z produkcją.

W swoim warszawskim biurze firma Kinnarps zdecydowała się na korzystanie z systemu TEOS i monitorów profesjonalnych Bravia B2B.

 

Kompleksowe i efektywne zarządzanie biurem

 

 „Zależało nam na kompleksowym rozwiązaniu, które pomoże nam efektywnie zarządzać naszym biurem, rezerwacjami sal spotkań, w nowoczesny sposób, bezprzewodowo współpracować przy monitorze i jednocześnie obsługiwać wszystko dotykowo. Dla naszej firmy bardzo ważna jest efektywne wykorzystanie czasu i dostępnych przestrzeni do współpracy, wspieramy naszych klientów w tworzeniu przyjaznych biur i już dziś wiemy, że system TEOS Manage realizuje cele, które są dla nas ważne” – informuje Krzysztof Górczak, Multimedia Project Coordinator w Kinnarps Polska

 

Eleganckie tablety z platformą Android służą do rezerwacji sali konferencyjnych. Dzięki zgodności z technologią Power over Ethernet (PoE) mogą być zasilane z sieci lokalnej (LAN), co znacznie upraszcza instalację i redukuje liczbę kabli. Wyświetlają informacje o nazwie sali, trwającym spotkaniu oraz kolejnych rezerwacjach. Dzięki dotykowemu ekranowi można szybko i wygodnie dokonywać zmian - anulować spotkanie albo je przedłużyć. Dzięki integracji z systemem TEOS urządzenie pozwala na zmiany interfejsu zgodnie z wizualną identyfikacją firmy. Można umieścić elementy graficzne, inaczej rozmieścić tekst i przyciski, a także dodać treści digital signage. Połączenie z kalendarzem formowym (np. Microsoft Exchange Server, Office 365, Google Calendar) zapobiega podwójnym rezerwacjom i sprzyja efektywnemu wykorzystaniu przestrzeni. Dzięki temu system, nie wymaga zmiany przyzwyczajeń użytkowników (tworzenia spotkań i rezerwacji sal w programach pocztowych), tylko daje im nowe możliwości.  Urządzenie to można zintegrować z czytnikiem RFID (TEB-RFID), który automatycznie identyfikuje użytkownika.

 

Połączenie TEOS Manage z monitorami profesjonalnymi Bravia B2B znakomicie współgra z przestrzenią Kinnarpsa. Jest też spójne z polityką firmy. System jest skalowalny. Możemy rozszerzyć to wdrożenie o Wirtualną Recepcję czy aplikację dla pracowników na urządzenia mobilne. W miarę upływu czasu będą przybywały kolejne funkcjonalności nad którymi teraz pracują programiści Sony. – informuje Jarosław Patschull z Integra AV, autoryzowanego partnera SONY, który zaprojektował i zrealizował instalację systemu TEOS w Kinnarpsie

 

Monitory Bravia z dotykowymi nakładkami

 

Profesjonalne monitory Bravia 4K HDR (FW-55BZ35F) o przekątnej 55- cali wyświetlają obraz znakomitej jakości, a za szerokie możliwości sterowania i tworzenia materiałów odpowiada intuicyjna platforma programowa TEOS Manage, która obsługuje wszystkie urządzenia Sony zainstalowane w siedzibie Kinnarps. Pomaga ona stworzyć atrakcyjne treści Digital Signage, a także połączyć media z zawartością stron internetowych. Ponadto umożliwia ona konfigurację i zarządzanie monitorami przez sieć.  Dzięki TEOS Connect można łatwo i bezprzewodowo przesyłać obraz z laptopa na monitor nawet z czterech urządzeń jednocześnie. Wzbogacenie monitorów o nakładki dotykowe sprawia, że oferują one całą gamę funkcji interaktywnych.

 

Do sali konferencyjnej trafiła nakładka dotykowa na podczerwień (IR), zaś w drugim monitorze zastosowano nakładkę pojemnościową (PCAP). Wykonane z hartowanego szkoła z powłoką anti-glare zapobiegają odbiciom światła i skutecznie zmieniają pasywny monitor w interaktywny.

Dzięki Meeting Room App możliwe jest automatyczne wzbudzanie i wyłączanie monitora, automatyczna zmiana źródła sygnału, uruchomienie licznika prezentacji przypominającego o upływie czasu oraz korzystanie z funkcji jak w tablicy interaktywnej, w której, oprócz standardowego białego tła, można wykorzystać źródła obrazu podłączone do monitora. Użytkownicy tego rozwiązania mogą zapisywać stworzone notatki oraz szkice i udostępniać je innym uczestnikom spotkania.

 

„Zarówno dla Kinnarps jak i dla Sony bardzo ważne jest jak ludzie funkcjonują w przestrzeni biurowej. Obie firmy chcą  usprawnić i ułatwić cały proces. Widać to wyraźnie w oferowanych przez nie produktach. W przypadku tej instalacji, system nie tylko optymalizuje działanie biura Kinnarps, ale także pokazuje klientom tej firmy nowoczesne technologie, które mogą zastosować u siebie. Podchodzimy do tego zadania kompleksowo, dlatego ważne było zintegrowanie wszystkich funkcji w jednym systemie oraz pełna kompatybilność urządzeń. To właśnie daje TEOS Manage” – informuje Michał Borcowski inżynier wsparcia technicznego z firmy Sony

 

Informacja o Sony Corporation

Sony Corporation to firma twórczej rozrywki opartej na solidnych fundamentach technologicznych. Działając na rynku gier, serwisów sieciowych, muzyki, filmów, elektroniki, urządzeń półprzewodnikowych i usług finansowych, Sony stawia sobie za cel wypełnianie świata emocjami dzięki potencjałowi kreatywności i technologii.

 

Więcej informacji można znaleźć pod adresem http://www.sony.net/

 

Informacja o Sony Professional Solutions

Sony Professional Solutions jest częścią Sony Corporation. Jego powołaniem jest pomaganie profesjonalistom w urzeczywistnianiu ich wizji poprzez uwalnianie olbrzymiej energii drzemiącej w obrazie. Firma Sony znakomicie łączy innowacyjne technologie z dogłębną znajomością branży. Współpracuje z podmiotami z różnych sektorów, między innymi mediów i produkcji studyjnej, sportu, służby zdrowia, biznesu, edukacji i kina, aby dostarczać swoim klientom najlepsze na rynku rozwiązania będące stymulacją do zmian. Dzięki przeszło 40-letniemu doświadczeniu oraz współpracy z zaufanymi i uznanymi partnerami technologicznymi Sony oferuje bogaty wachlarz kompetencji, produktów i usług, które stanowią prawdziwą wartość dla firm oraz źródło informacji, wiedzy i inspiracji dla klientów.

 

Więcej informacji można znaleźć pod adresem http://pro.sony.eu/ 

 

Dalsze informacje

Prosimy o kontakt z biurem prasowym Sony Professional Solutions Europe: press.europe@sony.com


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

INDALO

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl