Klienci Getin Banku płacą mobilnie w Biedronce


2013-11-04
W niespełna dwa tygodnie prawie 1,9 tys. Klientów Getin Banku zainstalowało na swoim smartfonie aplikację iKASA, umożliwiającą dokonywanie płatności mobilnych w sklepach sieci Biedronka.
Od 21 października br. wszystkie osoby, które posiadają konto osobiste w Getin Banku mogą zapłacić mobilnie za zakupy w sklepach sieci Biedronka. W ten sposób Klienci dokonali ponad 2 000 transakcji w 831 sklepach w całej Polsce. 370 osób zainstalowało iKASA i powiązało ją ze swoim rachunkiem osobistym w Getin Banku już pierwszego dnia uruchomienia projektu. Średnia wartość transakcji dokonanych przez Klientów Getin Banku w sklepach sieci Biedronka za pomocą telefonu wynosi 39,57 zł. W ramach współpracy z siecią sklepów Biedronka, Getin Bank przygotował specjalną promocję „Codzienne Zakupy”. Wszyscy nowi Klienci Banku, którzy zdecydują się na założenie Konta Słonecznego lub Getin UP otrzymają zwrot 10% wydatków za zakupy opłacone za pośrednictwem aplikacji mobilnej iKASA. Skorzystanie z oferty promocyjnej pozwala zaoszczędzić nawet 50 zł miesięcznie. Akcja „Codzienne Zakupy” potrwa do końca grudnia br.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Getin Bank
http://www.getinbank.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl