KLIF. OTWARTY NA… - MARKA PREZENTUJE NOWĄ STRATEGIĘ KOMUNIKACJI


KLIF. OTWARTY NA…  - MARKA PREZENTUJE NOWĄ STRATEGIĘ KOMUNIKACJI
2019-03-28
Dom Mody Klif w Warszawie oraz Galeria Klif w Gdyni prezentuje nową strategię komunikacji, która zapowiada otwieranie się marki na nowości, lokalne inicjatywy, a przede wszystkim na ludzi i ich wzajemne relacje.

Wraz z nadchodzącym sezonem, Klif prezentuje nowe podejście oraz linię kreatywną pod hasłem „Klif. Otwarty na…”, w myśl której akcentuje otwartość, wzajemne relacje, wspólne spędzanie czasu. Oscylując wokół mody i najnowszych kolekcji, Klif dostrzega także pasje, idee i emocje, które stanowią ważny element życia, a w zabieganym świecie często o nich zapominamy. W ten sposób Klif buduje otwarty dialog, w którym każdy może się wypowiedzieć. Dzięki temu Klif nie tylko włącza się w  przestrzeń życiową swoich Klientów, ale również tę przestrzeń tworzy.  

Genezę nowej identyfikacji wizualnej stanowiła chęć otwarcia się na szerszą grupę odbiorców, reprezentujących różne pokolenia, pochodzących z różnych środowisk i łączenie ich w jednym miejscu. Towarzyszące kampanii hasło „Klif. Otwarty na…” w jasny, czytelny sposób komunikuje otwieranie się marki na nowy sezon i nadchodzące trendy, ale przede wszystkim otwiera przestrzeń dla ludzi, których łączą relacje i zainteresowania. Co więcej, zaprezentowana odsłona to działania, których celem jest wspieranie młodych talentów w zakresie mody, kultury i sztuki, społecznych projektów czy lokalnych inicjatyw.

- Klif to marka, która zmienia się tak, jak zmienia się świat, społeczeństwo i trendy. Klif pragnie być miejscem, które łączy różnych ludzi, ich emocje i pasje. W ten sposób staramy się stworzyć przestrzeń, w której oprócz zakupów możemy doświadczyć emocji, rozwijać się, integrować i wspólnie ją kreować. – mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director, Head of Marketing Asset Services w  Cushman&Wakefield zarządzającej Klifami – Nowe podejście odzwierciedlone jest w kampanii wizerunkowej, w której pokazujemy prawdziwe, spontaniczne relacje pomiędzy dwiema bohaterkami – śmiech, radość, energię oraz wzajemne wsparcie. Takie wartości celebrujemy w Klifach – dodaje.

 Podstawą strategii komunikacji jest kampania wizerunkowa, w której główną rolę odgrywają relacje łączące pokolenia, przyjaciół, bliskich. Nowe podejście to działanie w kierunku zmiany postrzegania Galerii Klif, który otwiera się na różne grupy ludzi, nie buduje dystansu, zaprasza ich do odwiedzania tego wyjątkowego miejsca.

 

 

 

 

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Patrycja Olszewska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl