Klucz do ponownego otwarcia rynku nieruchomości


Klucz do ponownego otwarcia rynku nieruchomości
2020-10-30
Czytając o wpływie koronawirusa na rynek nieruchomości w Europie, można spotkać się z mieszanymi opiniami. Niektórzy przewidują gwałtowny wzrost zakupu nieruchomości, a inni ostrzegają, że ceny znacznie spadną.

Niezależnie od tego, czy rynek stanie się rynkiem producenta czy nabywcy, w agencjach nieruchomości nie zabraknie pracy.

Według doniesień pandemia spowodowała, że ponad połowa zamożnych Europejczyków rozważa sprzedaż nieruchomości w miastach i zakup domów na terenach wiejskich. W międzyczasie apetyt nabywców spoza UE na europejskie nieruchomości rośnie w miarę wznawiania podróży międzynarodowych i osiągnął już rekordowy poziom. Jednak z powodu wielu ograniczeń zarówno nabywcy, jak i sprzedawcy mogą niechętnie odwiedzać biura agentów, aby omawiać potencjalną sprzedaż lub kupno nieruchomości.

Aby zachęcić klientów do odwiedzenia biura nieruchomości i przekonać ich o bezpieczeństwie dokonywania transakcji w obecnej sytuacji można wykorzystać odpowiednie środki przekazu wizualnego.

Odbudowa zaufania klientów

Przejrzyste, przyciągające wzrok oznakowanie, strategicznie rozmieszczone w oknach i na zewnątrz biur nieruchomości, będzie odgrywać kluczową rolę w przyciąganiu klientów i nawiązywaniu rozmów, które pomogą odbudować zaufanie klientów i wznowić działanie na rynku nieruchomości.

Naklejki na okna, plakaty, transparenty i oznakowania z podświetleniem to doskonały sposób nie tylko na powiadomienie klientów, że biuro jest otwarte, ale też na promowanie „najciekawszej oferty tygodnia”.  Ulotki i materiały marketingowe mogą ponownie przywrócić zainteresowanie inwestorów oraz nabywców/najemców nieruchomości, którzy szukali inwestycji lub lokum przed kwarantanną.

Niezależnie od tego, czy jest to oznakowanie wewnątrz lub na zewnątrz budynków, czy reklamowanie za pomocą materiałów marketingowych, jasna, spójna i wizualnie ciekawa komunikacja będzie miała kluczowe znaczenie w odbudowie rynku nieruchomości. Inwestycja we wszechstronną drukarkę, która na żądanie umożliwia uzyskanie szerokiego zakresu zastosowań w opłacalny i profesjonalny w sposób, pomoże agentom nieruchomości szybko przygotować nowe informacje na temat ofert, które posłużą jako materiał promocyjny lub zostaną wysłane do potencjalnych nabywców.

Kompaktowe drukarki kolorowe A3, takie jak wielokrotnie nagradzana seria C800 firmy OKI, mogą obsługiwać codzienne dokumenty oraz banery o długości do 1,3 m, ulotki, materiały do korespondencji reklamowej, broszury nieruchomości, samoprzylepne naklejki na okna lub podłogi, a także oznakowanie na stojaki z podświetleniem.

Seria C800, wykorzystująca pionierską cyfrową technologię LED firmy OKI, zapewnia profesjonalne rezultaty na nośnikach o różnych rozmiarach i gramaturach. Seria C800 idealnie nadaje się do zaspokajania potrzeb agentów nieruchomości, od układów i specyfikacji nieruchomości po luksusowe broszury.

Powrót do pracy z zachowaniem bezpiecznego odstępu

Zachowanie bezpiecznej odległości jest jednym z najważniejszych sposobów na ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa. Ponieważ agenci nieruchomości doświadczają wzrostu liczby odwiedzających, w biurach jest coraz większy ruch. Pozyskiwanie i rozmieszczanie znaków, które szybko i łatwo zachęcają do zachowania bezpiecznej odległości, może okazać się nie lada wyzwaniem. Firma OKI Europe jest świadoma tego problemu i nawiązała współpracę z Floralabels, aby zaoferować bezpłatne* nośniki i grafiki dotyczące zachowania bezpiecznej odległości, które umożliwiają szybkie i łatwe tworzenie samoprzylepnych naklejek podłogowych.

Bezpłatny pakiet zawiera trzy formaty, które można wydrukować za pomocą drukarki kolorowej A3. Pakiet obejmuje krążek podłogowy (285 × 285 mm) i prostokątne banery podłogowe w dwóch rozmiarach (215 × 900 mm i 297 × 1320 mm). Każdy format umożliwia prezentowanie różnych komunikatów przypominających odwiedzającym o zachowaniu bezpiecznej odległości względem innych osób. 

W miarę dostosowywania się świata do nowej rzeczywistości to rozwiązanie pozwoli rynkowi nieruchomości na ponowne rozwinięcie skrzydeł. Możliwość szybkiego, łatwego i opłacalnego drukowania szerokiego zakresu materiałów marketingowych i oznakowania na żądanie pomoże agentom nieruchomości odbudować zaufanie klientów.

* Obowiązuje regulamin

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Karolina

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl