Knorr Marką Roku 2010 według Media & Marketing Polska
31 maja 2011 r., już po raz 15. redakcja „Media & Marketing Polska” przyznała wyróżnienia dla marki, marketera oraz menedżera, którzy w minionym roku pozytywnie wyróżniali się na tle pozostałych. W kategorii Marka Roku zwyciężył Knorr. Doceniona została innowacyjność oraz nowoczesność.
Dzięki świeżemu spojrzeniu na biznes oraz doskonałemu zrozumieniu potrzeb konsumentów, marka Knorr zyskała pozycję lidera wśród innych marek na polskim rynku.
Nieszablonowe myślenie od lat
Innowacyjność marki Knorr rozpoczęła się znacznie wcześniej przed rokiem 2010. Już w 1993 marka jako pierwsza wprowadziła na rynek fixy, do dziś bijące swoją popularnością produkty konkurencji. W roku 2009 pojawiła się Bulionetka, czyli pierwszy na rynku bulion o konsystencji żelu i jednocześnie kolejny trafiony pomysł.
Innowacyjność w odpowiedzi na potrzeby konsumentów
Rok 2010 z całą pewnością określić można, jako rok innowacji i ciekawych pomysłów. Poszerzenie kategorii Fixy, o taki wariant jak Kebab w sosie czosnkowym czy też Nuggetsy z kurczaka, spowodowało, że konsumenci mogą przygotowywać samodzielnie oryginalne potrawy, które do tej pory spożywane były głównie poza domem. Ogromnym sukcesem okazały się także sosy sałatkowe 2w1, zawierające dodatkowo grzanki oraz gotowy przepis.
Innowacyjne myślenie swój początek ma w zrozumieniu zmian, jakie zaszły w stylu życia współczesnego konsumenta i dostosowaniu do nich komunikatów. Stworzenie nowej platformy komunikacji pod hasłem „Mój sposób na…”, stał się zwieńczeniem strategii i kolejnym sukcesem. Rok 2010 bez wątpienia należał do marki Knorr.