Kolejna marka LPP wzmocniła ofertę ETC Swarzędz


Kolejna marka LPP wzmocniła ofertę ETC Swarzędz
2019-05-22
Do grona najemców ETC Swarzędz dołączyła kolejna marka z portfolio grupy LPP. W centrum otwarty został salon Sinsay oferujący odzież i akcesoria dla młodych kobiet.

To druga, obok Reserved marka należąca do koncernu LPP, która w ostatnim czasie wzmocniła ofertę ETC.

Sinsay to najmłodszy brand z portfolio Grupy LPP, obecny już w ponad 10 europejskich krajach. Pod tym szyldem działa obecnie ponad 270 salonów stacjonarnych oraz sklep internetowy.
W ETC Swarzędz marka otworzyła pod koniec kwietnia sklep o powierzchni 512 mkw. Kolekcje Sinsay, utrzymane zarówno w stylu casual, jak i nieco bardziej imprezowym,  dedykowane są młodym, energicznym kobietom i nastolatkom. Czerpią z najnowszych trendów, a jednocześnie dostępne są w przystępnych cenach.

Bardzo się cieszymy, że do ETC Swarzędz dołączyła kolejna tak silna i dynamicznie rozwijająca się marka, jak Sinsay. Jesteśmy przekonani, że panie, które – jak wynika z przeprowadzonych przez nas badań – stanowią większość wśród klientów ETC, docenią jej obecność w naszym centrum – mówi Michał Najgrodzki, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami Grupy Capital Park. – Konsekwentnie wzmacniamy ofertę handlową ETC. Tylko w ostatnim czasie dołączyło do nas 4F, home&you, Reporter Young, a oferta usługowa poszerzyła się o salon fryzjerski oraz placówkę mBanku. Coraz większa dostępność ciekawych marek i usług, a także duża ilość wydarzeń odbywających się na terenie centrum, przyciąga do ETC coraz więcej klientów – w ubiegłym roku odwiedziło nas prawie 2,8 mln osób – dodaje M. Najgrodzki.

ETC Swarzędz to jedno z najstarszych centrów handlowych w Wielkopolsce, które działa nieprzerwanie od 1994 roku. Ze względu na konieczność dostosowania obiektu do współczesnych standardów architektonicznych oraz zwiększenia komfortu zakupów, nakładem wspólnych sił Akron Group oraz Grupy Capital Park, poddane zostało gruntownej modernizacji w okresie od lipca 2016 do października 2017. ETC Swarzędz po przebudowie  zajmuje 20 tys. mkw. powierzchni, na której mieści się 80 lokali handlowo-usługowych. Najemcami obiektu są zarówno znane, sieciowe marki takie jak Intermarche, Pepco, Rossmann, Drogeria Natura, Reserved, Vistula i Wólczanka, Medicine, Top Secret, Diverse, Martes Sport, Smyk, 5-10-15, KiK, Deichmann, CCC, Tatuum, Big Star, restauracja Olimp, KFC, Pizza Hut czy Vision Express, ale też lokalni przedsiębiorcy, m.in. Piekarnia Natura, kwiaciarnia Artis Flower, sklep z zabawkami Kids, sklep winiarski Mine Wine, MB Bielizna i wiele innych. Komercjalizację obiektu prowadzi CP Property Management. Inwestorami i właścicielami projektu są Grupa Capital Park oraz Akron Group.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

beyondpr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl