Kolejna odsłona kampanii Original Source
Po udanym wprowadzeniu na rynek marki Original Source, agencja interaktywna byss.pl wdrożyła kolejną odsłonę kampanii dedykowanej niezawierającym rutyny kosmetykom.
Agencja byss.pl stworzyła koncepcję kreatywną, aplikację konkursową, a także komplet form reklamowych do kampanii online promującej konkurs.
Pierwszą odsłoną strategii, wprowadzającej na rynek markę Original Source, było uruchomienie serwisu produktowo-wizerunkowego www.originalsource.pl, a także fanpage'a na platformie Facebook. W pierwszej fazie, kampania promocyjna bazowała na udostępnieniu gry on-line „Alley Cat" oraz na kontrowersyjnym głosowaniu „Hate or Love".
Na obecnym etapie działań, agencja byss.pl przygotowała konkurs „Bazgranie", w którym mogą wziąć udział osoby „lubiące" fanpage Original Source, a także odwiedzające witrynę www.originalsource.pl. Zabawa podzielona jest na dwie kategorie: „Opcja dla mega odważnych" i „Opcja dla odważnych". W pierwszej użytkownik zamieszcza własne zdjęcie, pozwalając innym użytkownikom przyozdabiać je kolorowymi pisakami. W drugiej, osoba biorąca udział w konkursie może „pobazgrać" fotografię zamieszczoną przez innego użytkownika serwisu. Pobazgrane zdjęcia są zapisywane w konkursowej galerii, gdzie można oddawać głosy na ulubione prace. Co tydzień wygrywa 20 najwyżej ocenionych prac - nagradzani są zarówno bazgrzący jak i pobazgrani. Odważniejsi uczestnicy mogą liczyć na bardziej atrakcyjne nagrody, ponieważ oprócz kosmetyków, eko toreb i t-shirtów, ich zestaw będzie bogatszy o pendrive o pojemności 8 GB oraz markery do bazgrania po tkaninach.
Aktualne działania dla Original Source są bezpośrednią kontynuacją założeń, jakie przyjęliśmy w momencie wprowadzenia marki na polski rynek. Produkty przeznaczone są głównie dla osób młodych, które mają duży dystans do siebie i często działają w sposób spontaniczny. Stąd pomysł, aby wdrożyć zabawę polegającą na bazgraniu po twarzach przy użyciu wirtualnych flamastrów - swoisty body painting, znany i praktykowany podczas hucznych imprez młodzieżowych, ale w nieco łagodniejszym wydaniu - mówi Daniel Czapiewski, dyrektor strategiczny byss.pl. Nie ukrywamy, że dodatkową inspiracją do stworzenia przedmiotowego konkursu był kształt opakowań żeli pod prysznic Original Source, który jest bardzo zbliżony do klasycznych pisaków / markerów - kończy Czapiewski.
Kosmetyki Original Source są dostępne w drogeriach Rossmann. Za planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowej odpowiada dom mediowy Zed Digital. Więcej informacji na stronie www.originalsource.pl oraz http://www.facebook.com/NieZawieraRutyny.
Nadesłał:
klok
|