Kolejna odsłona kampanii Original Source


2011-08-26
Po udanym wprowadzeniu na rynek marki Original Source, agencja interaktywna byss.pl wdrożyła kolejną odsłonę kampanii dedykowanej niezawierającym rutyny kosmetykom.

Agencja byss.pl stworzyła koncepcję kreatywną, aplikację konkursową, a także komplet form reklamowych do kampanii online promującej konkurs.

Pierwszą odsłoną strategii, wprowadzającej na rynek markę Original Source, było uruchomienie  serwisu produktowo-wizerunkowego www.originalsource.pl, a także fanpage'a na platformie Facebook. W pierwszej fazie, kampania promocyjna bazowała na udostępnieniu gry on-line „Alley Cat" oraz na kontrowersyjnym głosowaniu „Hate or Love".

Na obecnym etapie działań, agencja byss.pl przygotowała konkurs „Bazgranie", w którym mogą wziąć udział osoby „lubiące" fanpage Original Source, a także odwiedzające witrynę www.originalsource.pl. Zabawa podzielona jest na dwie kategorie: „Opcja dla mega odważnych" i „Opcja dla odważnych". W pierwszej użytkownik zamieszcza własne zdjęcie, pozwalając innym użytkownikom przyozdabiać je kolorowymi pisakami. W drugiej, osoba biorąca udział w konkursie może „pobazgrać" fotografię zamieszczoną przez innego użytkownika serwisu. Pobazgrane zdjęcia są zapisywane w konkursowej galerii, gdzie można oddawać głosy na ulubione prace. Co tydzień wygrywa 20 najwyżej ocenionych prac - nagradzani są zarówno bazgrzący jak i pobazgrani. Odważniejsi uczestnicy mogą liczyć na bardziej atrakcyjne nagrody, ponieważ oprócz kosmetyków, eko toreb i t-shirtów, ich zestaw będzie bogatszy o pendrive o pojemności 8 GB oraz markery do bazgrania po tkaninach.

Aktualne działania dla Original Source są bezpośrednią kontynuacją założeń, jakie przyjęliśmy w momencie wprowadzenia marki na polski rynek. Produkty przeznaczone są głównie dla osób młodych, które mają duży dystans do siebie i często działają w sposób spontaniczny. Stąd  pomysł, aby wdrożyć zabawę polegającą na bazgraniu po twarzach przy użyciu wirtualnych flamastrów - swoisty body painting, znany i praktykowany podczas hucznych imprez młodzieżowych, ale w nieco łagodniejszym wydaniu  -  mówi Daniel Czapiewski, dyrektor strategiczny byss.pl. Nie ukrywamy, że dodatkową inspiracją do stworzenia przedmiotowego konkursu był kształt opakowań żeli pod prysznic Original Source, który jest bardzo zbliżony do klasycznych pisaków / markerów - kończy Czapiewski.

Kosmetyki Original Source są dostępne w drogeriach Rossmann. Za planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowej odpowiada dom mediowy Zed Digital. Więcej informacji na stronie www.originalsource.pl oraz http://www.facebook.com/NieZawieraRutyny.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

klok

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl