Kompleksowy krem BB efekt BABY FACE ™ 6 w 1 Eveline Cosmetics Odkryciem Roku 2012


Kompleksowy krem BB efekt  BABY FACE ™ 6 w 1 Eveline Cosmetics Odkryciem Roku 2012
2012-09-14
Kompleksowy krem BB Eveline Cosmetics został uznany Odkryciem Roku 2012 w programie „Laur Konsumenta”.

Kategoria Odkrycie Roku stworzona została z myślą o produktach nowych, szczególnie innowacyjnych i funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale jednocześnie zdobywających serca klientów. Plebiscyt wyróżnia też produkty, które objęła ciekawa i skuteczna nowa kampania reklamowa, czy te które przeszły lifting marketingowy (nowa szata graficzna, nowe logo, odświeżona receptura etc.). Wyróżnienie otrzymują tylko nieliczne firmy czy producenci. Jest ono przyznawane przez Redakcyjną Komisję Weryfikacyjną.

Kompleksowy krem BB  efekt  BABY FACE ™ 6 w 1 z pigmentami mineralnymi firmy Eveline Cosmetics idealnie wyrównuje koloryt  skóry. Maskuje niedoskonałości i przebarwienia jednocześnie doskonale nawilżając, odżywiając i chroniąc skórę.  Łatwo i równomiernie  rozprowadza się na skórze, zapewniając jej natychmiastowy efekt  BABY FACE™  - doskonale wygładzonej skóry.

Odżywcza formuła z  bioHYALURON PLUS COMPLEX™, koktajlem witamin (A, C, E, F),  kofeiną  i proteinami jedwabiu  intensywnie i długotrwale nawilża, rozświetla i wygładza cerę.  Minerały morskie  oraz  AQUAPHYLINE® nawilżają oraz chronią skórę przed nadmierną utratą wody. 

BioKolagen i Pro-Elastyna  zapewniają jędrność, gładkość  i elastyczność. Wysoki filtr SPF 15 chroni przed UVA/UVB oraz wolnymi rodnikami.

 

 

„Laur Konsumenta” to największy program konsumencki w kraju. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, podobnie jak w poprzednich latach, przyniesie producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty/usługi obecnie są liderami popularności w swojej grupie. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu - są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta. Ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci, dlatego wartość takiego godła dla zwycięzców jest bardzo znacząca i odzwierciedla tendencje występujące na rynku. Przyznane godła nie tylko trafiają na opakowania produktów, można je spotkać na stronach internetowych firm-laureatów, w reklamach telewizyjnych, na banerach zewnętrznych, w folderach reklamowych etc. Laur Konsumenta stał się potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie czy usłudze, formą jego zbiorowej rekomendacji.

Organizatorem konkursu jest firma Kowalski Pro-Media oraz redakcja Rzeczy o Biznesie, dodatku do gazety Rzeczpospolitej wraz z redakcją Stron Biznesu dodatku do Gazety Prawnej oraz redakcją Monitora Gospodarczego, emitowanego w stacjach Polsat News i Tv Biznes.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

konceptPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl