Konkurs dla fanów napojów 4MOVE na profilu marki


Konkurs dla fanów napojów 4MOVE na profilu marki
2011-07-11
Wraz z nadejściem wakacji 4MOVE, izotonik, który doskonale sprawdza się podczas różnego rodzaju aktywności chce zainspirować jeszcze większą liczbę fanów do podejmowania wyzwań i bycia w czołówce. W tym celu na profilu marki na portalu Facebook ruszył konkurs.

„Dla nas jasne jest, że ruch jest wszędzie - w każdym dowolnym miejscu, szczególnie w czasie wakacji nad morzem, w górach czy nad jeziorami. Właśnie o tym chcemy jeszcze mocniej przekonywać młodych ludzi, zachęcając ich do zdrowej aktywności i pozytywnego wysiłku bez zmęczenia.” – powiedziała Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.

Konkurs na profilu marki zachęca do dołączenia do społeczności skupionej wokół napojów 4MOVE, nagradzając nowych fanów atrakcyjnymi zegarkami Mr. Bloob.

„Upominki, jakimi nagradzać będziemy nowych fanów marki 4MOVE mierzyć będą tylko dobry czas: czas wakacyjnej wolności, swobody, niczym nieograniczonej aktywności i zdrowego ruchu. Taki jest czas 4MOVE!” – dodała Paulina Włodarska.

Konkurs jest pierwszą aktywnością marki na nowopowstałym profilu na Facebooku (http://www.facebook.com/4MOVE), gdzie znaleźć można dużo ciekawych informacji o napojach 4MOVE oraz zawsze aktualne newsy ze świata sportu oraz muzyki. Sporo miejsca zajmują również informacje na temat Piłkarskiej Reprezentacji Polski, której marka jest sponsorem jako jedyny oficjalny napój izotoniczny polskiej kadry narodowej. Profil marki i konkurs dla fanów napojów 4MOVE wspiera prowadzona równolegle kampania reklamowa na portalu Facebook.

Marka 4MOVE zadebiutowała na rynku latem 2010 roku, zdobywając już w drugim miesiącu sprzedaży uznanie konsumentów i stając się trzecią najchętniej przez nich wybieraną marką. 4MOVE to napój, który konsumenci słusznie kojarzą z działaniem regenerującym po różnego rodzaju aktywnościach, ale także orzeźwieniem i produktem, który po prostu doskonale gasi pragnienie. 4MOVE oferowany jest w pięciu oryginalnych smakach (jagodowym, grapefruitowym, wiśniowym, cytrynowym oraz zupełnie nowym – limonkowo-miętowym) i wybierany najchętniej przez ludzi młodych, aktywnych i uprawiających sport, niekoniecznie wyczynowo. Konsumenci 4MOVE to osoby, które sięgają po izotoniki, ponieważ wymaga tego sposób ich życia oraz przekonanie, że każdy ma prawo do bycia najlepszym, a sukces jest w zasięgu ręki i czasem wystarczy niewielki ruch, by go osiągnąć. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl