Kreatywni pilnie poszukiwani


Kreatywni pilnie poszukiwani
2011-07-27
Jeszcze do końca sierpnia potrwa akcja konkursowa prowadzona pod patronatem poznańskiej agencji reklamowej Open. Zadaniem, jakie stawiają przed uczestnikami organizatorzy, jest zaprojektowanie kreatywnej i wciągającej autoprezentacji agencji. Kto się odważy?

Praca w branży reklamowej i marketingowej wymaga kreatywności - to na pewno. Znalezienie dobrej oferty na dzisiejszym rynku pracy - niełatwa sztuka, szczególnie dla osób bez doświadczenia i referencji. Stąd pomysł poznańskiej agencji reklamowej Open na organizację konkursu, który pomoże młodym ludziom, i nie tylko, zabłysnąć na rynku pracy.

Ideą projektu jest stworzenie oryginalnej autoprezentacji agencji - zarówno wizualizacji graficznej, jak strefy copywriterskiej. Należy w sposób kreatywny pokazać potencjał możliwości agencji, a jednocześnie niestandardowość jej prac i działania. Przy ocenie prac jury konkursowe - w składzie: Aleksandra Golat (organizator konkursu), Tomasz Sudoł (artysta plastyk), Kamil Sobotka (grafik) - weźmie pod uwagę przede wszystkim oryginalność, kreatywność oraz zwięzłość koncepcji, a także formę i koszty realizacji.

Proste? To do dzieła! Szczególnie, że przy okazji można wygrać nagrody - te prestiżowe, czyli wdrożenie autorskiego projektu w życie, jak i rzeczowe. Jednak to, co najważniejsze, i to nie tylko dla zwycięzcy, ale wszystkich autorów najciekawszych prac, to oferta współpracy przy realizacji przyszłych zleceń agencji.

Organizatorem Konkursu jest Open Agencja Reklamowa Aleksandra Golat. Prace konkursowe oraz formularz zgłoszeniowy (dostępny na stronie) należy wysyłać do 31 sierpnia 2011 r. na adres konkurs@justopen.pl. Wyniki konkursu dostępne będą już 7 września br. na stronie www.justopen.pl. Więcej informacji udzielanych jest pod adresem ola@justopen.pl.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

BEST image PR
http://www.bestimage.poznan.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl